  • 21. Data: 2023-07-10 08:30:21
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-09 o 22:14, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Ostatnie 3 lata noce jednak są zimne ale 5-7 lat
    > temu były gorące i było szybciej/mocniej. Wiele osób kompletnie o tym
    > zapomina, że 5-7 lat temu w nocy "nie było czym oddychać", wentylatory
    > na maxa, okna otwarte, klima na full. Od 3 lat się zmieniło...bo ja
    > nawet nie uruchamiam wentylatora w ogóle w domu a w nocy mam okna
    > zamknięte :)

    Czyli jesteś poza ogólnym ociepleniem klimatu?
    A jak z wodą? :-)

  • 22. Data: 2023-07-10 08:37:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.07.2023 o 08:30, cef pisze:

    > Czyli jesteś poza ogólnym ociepleniem klimatu?

    Raczej zmianą klimatu...bo zimy praktycznie już nie ma i średnia
    temperatur wzrosła.

    > A jak z wodą? :-)

    Rozjaśnij?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2023-07-10 12:23:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-10 o 08:37, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Raczej zmianą klimatu...bo zimy praktycznie już nie ma i średnia
    > temperatur wzrosła.

    > Rozjaśnij?

    Czy jest susza?

  • 24. Data: 2023-07-10 12:36:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 9 lipca 2023 o 17:11:40 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Czekałem na Twój złośliwy komentarz, więcej - specjalnie tego posta dla
    > Ciebie napisałem, bo wiedziałem, że jak żyjesz to nie przepuścisz okazji
    > do złośliwości :-)
    > Bogu dzięki, wszystko u Ciebie dobrze :-) - tak trzymaj.
    >
    > PS. Nigdy nie jadłeś dobrych ogórków, jak te ze sklepu "Zawsze sa takie
    > same dobre" :-)
    >

    > TG
    Czy mogę nie wierzyć w twoje bajania? I to nie tylko te z ogórkami.

  • 25. Data: 2023-07-10 13:16:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 12:36 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Czy mogę nie wierzyć w twoje bajania? I to nie tylko te z ogórkami.

    To grupa dyskusyjna, nie ma obowiązku czytania, pisania, odpowiadania.
    Chcesz wymienić poglądy - piszesz, nie chcesz - nie czytasz, nie piszesz.
    Proste.
    Możesz nawet filtrować autorów - dodaj mnie do "czarnej listy" i nie
    zobaczysz co piszę.

    TG

  • 26. Data: 2023-07-10 14:19:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 10 lipca 2023 o 13:16:40 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > Proste.
    > Możesz nawet filtrować autorów - dodaj mnie do "czarnej listy" i nie

    Żeś wymyślił. Jeśli myslisz ze mam jakas dzika satysfakcję ze się do kogos dopierdole
    to się grubo mylisz. Ja tylko bezstronnie wysmiewam głupotę, pazerność, zazdrość
    itd. Wiesz ze życie cały czas nowe linijki scenariusza? Nie musze juz czekać na
    pytanie o pranie papieru toaletowego. Napisali wiadomościach ze został zrobiony
    papier toaletowy wielokrotnego użytku.

  • 27. Data: 2023-07-10 14:43:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 14:19 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > scenariusza? Nie musze juz czekać na pytanie o pranie papieru
    > toaletowego. Napisali wiadomościach ze został zrobiony papier toaletowy

    To musisz podkręcić jasność - zupełnie nie rozumiem co mają ogórki do tego
    co teraz napisałeś.

    TG

  • 28. Data: 2023-07-10 16:12:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.07.2023 o 12:23, cef pisze:

    > Czy jest susza?

    Trochę jest ale akurat ja sobie radzę (mam studnię). Susza raz jest, raz
    jej nie ma ale ilość opadów rocznych lekko zmalała. Co też nie jest
    wyznacznikiem bo ulewa to nie to samo co tygodniowy kapuśniaczek. Ten
    trend suszy/powodzi raczej należy rozpatrywać dekadami czy nawet więcej
    bo już były takie okresy gdzie było tak i siak. Mogę tylko napisać, że
    mi pomidory od 3 lat nie gniją :D

    Zauważyłem jednak coś innego. Robali nie ma. Jeszcze parę lat temu jadąc
    autem powyżej 100km/h musiałem go myć co 2 dni. Teraz co miesiąc.
    Ptaszorów też nie ma tyle co kiedyś, bo to raczej oczywiste a te co są,
    wpierdalają maksymalnie czereśnie, wiśnie, borówki i muszę się chronić.

    Nie żyję aż tak długo (mowa o stuleciach) żebym mógł to zaobserwować
    (ciężkie zmiany) w skali setek lat ale z jakieś dowody naukowe
    potwierdzają, że bywało różnie. Generalnie i tak nie mam na to żadnego
    wpływu.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-07-10 16:15:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To musisz podkręcić jasność - zupełnie nie rozumiem co mają ogórki do
    > tego co teraz napisałeś.

    Bo twierdzi, że ogórki własne są do dupy a te w sklepie są lepsze i
    można je jeść.
    Co do papieru, Zenuś chce napisać, ze nadal wciera gówno w dupę zamiast
    po prostu umyć dupę :)...i uznaje to za swój sukces :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 30. Data: 2023-07-10 17:29:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 10 lipca 2023 o 16:16:07 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > Co do papieru, Zenuś chce napisać, ze nadal wciera gówno w dupę zamiast
    > po prostu umyć dupę :)...i uznaje to za swój sukces :D
    Kłamiesz jak stara pomarszczona Cyganka. Nie napisałem ze sa gorsze jak akurat sie
    udadza, nie wejdzie plesn itd. napisałem ze w sklepie za rogiem maja smaczne ogórki
    kiszone. Do tego na Bałuckim Rynku i innych rynkach w Łodzi jest sporo ogorkow
    kiszonych z roznymi smacznymi dodatkami. W zyciu nie jesteś w stanie się zblizyc do
    jakości I smaku ogorkow i kiszonej kapusty jakie kupuje. Do Bałuckiego rynku mam
    niecały kilometr. Do Zielonego Rynku poltora kilometra. Z ze nie ma tam gdzie
    zaparkować samochodu to elektryczna hulajnoga jest w sam raz srodkiem transportu.
    Zapomniałeś, bo debil jesteś, napisać o ruderze w ktorej mieszkam i o hulajnodze na
    ktora cię nigdy stać nie będzie. Co do mycia dupy to w twoim przypadku, taliba
    zyjacego w szopie na działce bez wody i prądu, wodę do mycia dupy masz wielorazowa.
    To ja wolę rozmazywac jednorazowym papierem. A ile razy się pomyliłeś i gębę w wodzie
    po dupie umyłeś. "Papier do dupy poproszę. Nie co dupy tylko toaletowy. I mydło.
    Toaletowe? Nie do twarzy". Smoleń z Laskowikiem czterdziesci lat temu przewidzieli
    ciebie. No chyba ze masz, w co watpie, dwie wody. Jedna toaletowa a druga do mycia
    zębów.