  • 31. Data: 2017-05-03 15:55:58
    Temat: Re: skutecznosc t-racera karcher
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiOtR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Adam Sz. wrote:

    >Mylisz się i to na całej linii.

    Raczej zmysla, jak to adaś.

  • 32. Data: 2017-05-03 18:42:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 maja 2017 13:35:31 UTC+2 użytkownik PiOtR napisał:

    > Mylisz się i to na całej linii.

    ROTFL :-)
    Z kogo robisz idiote? Z siebie?

    https://scr.pgr.pl/2017/05/2017-05-03_18-41-08-52061
    .png

    Na swoje nieszczęście zapomniałeś zmienić IP jak pisałeś w wątku
    "Cena ulozenia schodow na betonie". Nie wystarczy zmienić czytnika
    żeby nie dało się nie rozpoznać kłamstewka, lamusie :D Łihahah.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2017-05-03 20:07:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 maja 2017 18:42:34 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > "Cena ulozenia schodow na betonie". Nie wystarczy zmienić czytnika
    > żeby nie dało się nie rozpoznać kłamstewka, lamusie :D Łihahah.

    Barana masz masz po sąsiedzku- bo ten debil ze "śląskiego eldorado" jest. Od dawna
    idiota się udziela dość cyklicznie
    Że mu się chce tak ciągle te nicki zmieniać;)
    Ewidentnie coś mu w życiu nie wyszło i swoje frustracje na grupach wylewa.

  • 34. Data: 2017-05-04 17:23:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.04.2017 o 20:48, Adam Sz. pisze:
    > No cze.
    >
    > Jakis czas temu Kris mial watpliwosci co do t-racera, a Kogutek twierdzil,
    > ze karcher na 30 metrowym szlauchu bedzie mial 5% swojego cisnienia.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=wshi4TFn6lA
    >
    > No to tak sie czysci ptasie kupy (od polowy filmu) tracerem na 30m wezu.
    > Strach pomyslec co by bylo jakby cisnienie bylo 100% - rwaloby chyba deski
    > albo rece :D
    > pozdr.

    Przy takich przepływach długość węża nie ma większego znaczenia.
    Używaliśmy w pracy Karchera z wężem przedłużonym do 150 metrów i do tego
    wąż szedł pod górę (ok 30 m). Zauważalnego spadku skuteczności nie
    zaobserwowano.
    T-Racer to fajna przystawka. Sam używam do mycia elewacji, tarasu,
    chodników itp. Mycie tarasu drewnianego takim wynalazkiem wymaga
    ostrożności, żeby stale był w ruchu, bo chwilowe pozostawienie go w
    jednym miejscu skończy się uszkodzeniem powierzchni desek i jaśniejszymi
    kręgami.
    Jacek

  • 35. Data: 2017-05-08 10:40:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 22:14:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Ale zakupilem niegdys do mycia
    > kibla dokladniej ponawiajacej sie smugi w miejscu wyplywu wody ze
    > spluczki do dzbana, srodek do czyszczenia o ile pamietam kotlow, firmy
    > Tenzi. Preparat nazywa sie Derast i czysci wszystkie mozliwe
    > przebarwienia na trwalych powierzchniach. Myje przez spryskanie, bez
    > zadnego szorowania.

    Małżonka wydała polecenie że mam zlikwidować brązowe zabarwienia na gresie na
    tarasie.
    Przez zimę leżał tam metalowy element i w połączeniu z wodą spowodował rdzawe
    zabarwienie na płytkach.
    Spróbuje tego Derasta.
    Jak nie zadziała to 2 dychy jesteś winien za błędne polecenie;)

  • 36. Data: 2017-05-08 17:55:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 10:40:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    zabarwienie na płytkach.
    > Spróbuje tego Derasta.
    > Jak nie zadziała to 2 dychy jesteś winien za błędne polecenie;)

    Jak to rdza i nic nie znajdziesz innego to polecam:

    http://vm.strefa.pl/nq_tech/desinor_p.pdf

    Magiczny srodek ktorym czyscilem moje cegielki, po tym jak 381849 innych
    preparatow i sposobow nie pomagalo nawet minimalnie :) Jego raczej nigdzie
    nie kupisz - jakbys potrzebowal to dam namiar na goscia, ktory Ci literka
    sprzeda wysylkowo (mam nadzieje, ze maila nie zmienil :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2017-05-08 18:50:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fosol kup i nim wysmaruj. Zacznij od malego kawalka. Rdze przetworzy ale nie wiadomo
    jak sie podloze zachowa.

  • 38. Data: 2017-05-08 20:10:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 maja 2017 18:50:41 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Fosol kup i nim wysmaruj. Zacznij od malego kawalka. Rdze przetworzy ale nie
    wiadomo jak sie podloze zachowa.

    Ty Zenek miewasz dobre, proste pomysły(mam nadzieję że zadziała).
    Fosol mam w garażu nawet ale nie wpadłem na to żeby go zastosować na płytki na
    tarasie

  • 39. Data: 2017-05-08 20:46:50
    Od: "Chiron" <c...@t...ja>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    Ty Zenek miewasz dobre, proste pomysły(mam nadzieję że zadziała).
    Fosol mam w garażu nawet ale nie wpadłem na to żeby go zastosować na płytki

    ===========
    Co roku na balkonie (i nie tylko- świetnie też czyści w łazience czy gdzie
    indziej) używam do czyszczenia gresu i glazury wody amoniakalnej. Czyści a
    płytki pięknie się błyszczą. Tyle, że radzę to robić w masce.

    --
    Chiron

  • 40. Data: 2017-05-08 22:08:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-05-08 o 17:55, Adam Sz. pisze:
> [...]

    Kris, nie wiem skad piszesz, ale dopiero po cytacie Adam widze co napisales.
    A co do Twojej rdzy na gresie to sorry, ale gwarancji nie daje. Do walki
    z rdzawymi wniknieciami w strukture chyba nie probowalem. Jedna rada:
    uzywaj rekawiczek, chron oczy i nie wdychaj oparow. To nie jest zabawka.

    Pozdro.. TK