  • 41. Data: 2015-03-12 09:06:32
    Temat: Re: sok zasładzany czy nie?
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Nie muszę widzieć, żeby tzw "soków" w kartonach z zasady nie kupować, jak
    > zresztą niczego w kartonach, a i w plastikowych butelkach też sporadycznie
    > - tylko przed zapowiedzianymi wizytami gości, którzy wiem, że piją
    > tototototo... My sami pijemy herbatę,

    Żebyś ty wiedziała w jakim ciepłym miejscy Chińczyk trzymał palce tuż
    przed zerwaniem trzech najmłodszych listków na twoją herbatę.

  • 42. Data: 2015-03-12 10:27:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Robson pisze:

    > Żebyś ty wiedziała w jakim ciepłym miejscy Chińczyk trzymał palce tuż
    > przed zerwaniem trzech najmłodszych listków na twoją herbatę.

    To nie chodziło o domową herbatę (własnej uprawy), osobiście zbieraną
    w gumowych rękawiczkach?

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2015-03-12 16:05:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2015 09:06:32 +0100, Robson napisał(a):

    > Żebyś ty wiedziała w jakim ciepłym miejscy Chińczyk trzymał palce tuż
    > przed zerwaniem trzech najmłodszych listków na twoją herbatę.

    Nie piję siennika Mao Tse-Tunga, tylko rwandyjską, a i nie przypuszczam,
    żeby przy zbiorze był czas się w... podrapać - a ty się zorientuj, na
    której szosie suszono Twój ryż.
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 44. Data: 2015-03-12 22:04:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > To nie chodziło o domową herbatę (własnej uprawy), osobiście zbieraną
    > w gumowych rękawiczkach?

    Hmmm... Autarkia? Cóż, to byłoby podobne do tej kretynki...

    Kto jeszcze miał taki pomysł na życie?... A, mam - Kim Ir Sen, Pol Pot...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić