  • Data: 2014-11-16 00:45:34
    Temat: Re: sztuczka w montażu mebla
    Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 września 2014 16:35:33 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:

    > w jaki sposób przymocować do poziomych części płytę wiórową?
    > ostatnią da się jak się przekręci ramkę do góry nogami i położy na
    > podłodze, ale te dalsze to nie wiem, jak je umocowac do ramki?

    jak dobrze odczytałem rysunek techniczny to masz takie rozwiązania:
    a) wspomniane gwoździe
    b) wspomniany klej np. w tubie takiej jak silikony (ostatnio w casto widziałem jakiś
    chyba Patex co klei wszystko do wszystkiego i utrzymuje do ~350 kg/cm2)
    c) coś takiego: http://andrexstart.vot.pl/mocowanie.jpg
    d) coś takiego: http://knaufblog.pl/wp-content/uploads/2008/11/kolek
    -pd-2.jpg
    e) coś takiego: http://sklep.tip-top.net.pl/689-625-thickbox/mocowan
    ie-polki-mp-40-g0004-chrom.jpg
    f) zastanów się, czy w ogóle potrzebne ci te półki :>

    jak źle odczytałem rysunek techniczny, to jak wspomniano wcześniej, zrób jakiś tego
    szkic. jak w ASCII to izometryczny. Jak odręczny to też może być :)