    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: szuflady mebli kuchennych
    Date: Tue, 9 Feb 2016 15:32:37 +0100

    W dniu 2016-02-09 o 14:50, Adam Sz. pisze:
    > A to juz zalezy jaka glebokosc prowadnic sobie zamowisz. Ja np. mam 55cm,
    > choc standard to 50cm. Ale co zamowisz, to bedziesz mial.
    No nie za bardzo, bo jak zamawiałem, to nie wiedziałem, że można zrobić
    szufladę na pół głębokości szafki. Wykonawca potem był zdziwiony, że mi
    nie pasuje, bo "panie wszyscy takie biorą, a tych drogich na
    prowadnicach nikt nie kupuje".
    Na czym do ***ja mamy się jeszcze znać w tej gospodarce rynkowej?? Na
    węglu, na kotłach, na szufladach, lekach, komputerach, sieci CAN i
    filtrach DPF i na czym jeszcze? Sprzedawca, jak świat światem zawsze
    wciska to, na czym najlepiej zarabia (ewentualnie to, czego się chce
    pozbyć).
    Jacek