  • Data: 2018-09-10 14:00:29
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 Sep 2018 04:14:03 -0700 (PDT), Bolko

    > W starych piecach kaflowych codziennie?

    Nie ma znaczenia w czym. Palnik tak szybko i czysto rozpala drewno, że nie
    warto się pieprzyć z rozpałką.

    Poza tym co za desperat jeszcze w piecu kaflowym pali? No dobra, moja
    sąsiadka pali (a w zasadzie zadymia), ale to właśnie desperatka jest -- bo
    stać ją na cywilizowane grzanie, ale przecież tak "oszczędza".

    --
    Pozdor
    Myjk