  • Data: 2018-09-10 15:22:51
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2018 11:26, Bolko pisze:

    > Myślałem o kupieniu spalinowej w casto.
    > Ale boje się o zęby.
    > Jakieś inne propozycje.

    Jednak krajzega. To najlepsze i najbezpieczniejsze
    narzędzie do cięcia drobnicy. Za cenę piły łańcuchowej
    kupisz w Castoramie krajzegę, którą potniesz tę rozpałkę
    w try miga - bez pomocnika i bez mocowania rozpałki
    w jakimś koziołku. Ja robiłem z drobnymi gałęziami tak:
    brałem wiązkę gałęzi tej wielkości, by można ją było
    objąć dłonią i by krajzega mogła ją przeciąć od jednego
    przyłożenia. Koniec wiązki chwytałem jedną ręką, pół
    metra dalej drugą ręką i rżnąłem pomiędzy nimi.
    A krajzega w domu zawsze się przyda. Nie tylko do
    cięcia rozpałki.