  • Data: 2018-09-11 09:31:36
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2018 o 19:36, Maniek4 pisze:
    > Na temat tych łańcuchów nie będę się wypowiadał. Jak komuś życie
    > niemiłe to feel free.
    Zużyłem na razie 3 łańcuchy Stihla i 3 łańcuchy z Allegro kupowane w
    zestawie prowadnica + 2 łancuchy za ok. 50 zł. Nie widzę różnicy w
    trwałości, a jakość wykonania tych tanich też nie budzi podejrzeń, żeby
    łańcuch miał się zerwać. Zużywa się, jak każdy inny. Ja wiem, że tanie
    mięso psy jedzą, ale w tym przypadku to tak nie działa.
    > Natomiast lancuch ktory podałeś nie pasuje do żadnej pilarki z
    > Castoramy.
    Dla mnie Castorama ma jedną wielką zaletę: jest blisko i jest długo
    otwarte, nawet w weekendy. Natomiast co do jakości to już tak fajnie nie
    jest, bo taki np. MacAllister to IMO wielkie dziadostwo. Mam tej marki
    kilka narzędzi i już tego więcej nie kupię.
    Jacek