  • Data: 2018-09-11 20:26:11
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Sep 2018 16:29:56 +0200, Myjk wrote:
    > Tak czy siak, jak czas i energię na przygotowanie "rozpałki" w takim
    > "koziołku" vel w dwach widłach przełożymy na palnik gazowy mogący służyć
    > do rozpalania, to może taniej wyjdzie w ogóle grzać tym palnikiem. ;)
    > Patrzę na ten film i nadal nie wiem co ludzi tak ciągnie do kotłowania
    > tymi paliwami stałymi.

    Kotłowanie paliwem stałym to nie tylko aspekt ekonomiczny. To trochę jak
    ludzie którzy w 2018 r. jeżdżą Syrenką i ładują w nią rok po roku ciężkie
    pieniądze. Ktoś mógłby pomyśleć - po co tak się gnębią, zamiast kupić
    nówkę Punto?

    Wracając do tematu rozpałki, to jak komu chęci brak, istnieją takie
    wynalazki: https://imgpile.com/images/neyktM.jpg

    Ja to wolę tradycyjną gazetę i żmudnie przygotowaną rozpałkę, ale
    małżonka takie właśnie kostki używa. I muszę przyznać, że rozpalanie
    idzie jej statystycznie rzeczywiście nieco skuteczniej niż mi i gazecie.

    Mateusz