  • Data: 2018-09-11 21:31:16
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Sep 2018 21:20:18 +0200, Janusz wrote:
    > Mam piłę elektryczną i tnę suche drzewo i strasznie szybko łańcuch się
    > tępi,
    > i strzępi drzewo a robię zadaszenie tarasu i zależy mi na dobrym cięciu,
    > daję do ostrzenia łańcuch ale to na chwilę pomaga, tak się zastanawiam
    > nad lepszym łańcuchem, zwykłym czy widiowym, co myślisz o tym?

    Piła łańcuchowa służy do rżnięcia. Do precyzyjnego i "ładnego" cięcia
    absolutnie się nie nadaje. Jak przy owczarni lub stodole coś robię, to
    deski wycinam spalinówką - bo szybciej, wygodniej. Ale jak ma być ładnie
    i dokładnie to wyciągam to: https://imgpile.com/images/neyFdG.jpg
    (nie mam pojęcia jak to się po polsku nazywa).

    Mateusz