  • Data: 2018-09-11 12:48:49
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 10 Sep 2018 17:44:07 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Taniej niż węglem? - chyba śniadania nie jadłeś...

    Uwzględniając sprawność takiego kaflaka opalanego narzutowo to taniej.
    Oczywiście pomijając zakup urządzenia (urządzeń) -- ale na to dotację można
    pociągnąć, w tym na docieplenie.

    > Obstawiam, że Mama Kolegi Bolko nie mieszka w domu pasywnym, raczej
    > pełnoletnim, niespecjalnie docieplonym klocku.

    To tym bardziej. Im bardziej dziurawy dom tym bardziej się popmpa ciepła
    opłaca (w sensie szybciej się zakup zwraca).

    > Jesteś pewien swoich szacunków?

    Tak. Rodzice się przesiedli z kominka na splity, płacą mniej niż za drewno
    (naturalnie po tym jak ich w zasadzie zmusiłem na przejście na G12W, bo
    oczywiście jak większość nie chcieli wierzyć że to się opłaca).

    --
    Pozdor
    Myjk