  • 1. Data: 2019-09-11 10:15:36
    Temat: szyby do prysznica
    Od: Budyń <b...@g...com>

    a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny? potrzebuję jedna stałą ścianę szklaną
    i na niej ruchome (otwierane 180st) drzwi. W sumie dwie szyby i zawiasy montowane
    szkło/szkło, a znaleźć jako typowe nie mogę.

    b.

  • 2. Data: 2019-09-11 10:47:23
    Temat: Re: szyby do prysznica
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    On 11.09.2019 10:15, Budyń wrote:
    > a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny? potrzebuję jedna stałą ścianę
    szklaną i na niej ruchome (otwierane 180st) drzwi. W sumie dwie szyby i zawiasy
    montowane szkło/szkło, a znaleźć jako typowe nie mogę.

    https://www.radaway.pl - dla przykładu taki producent, i tutaj nie ma
    takiej opcji?

    Jak wybierzesz model to dalej masz detalach, dostępne rozmiary.

    --
    GreDi

  • 3. Data: 2019-09-11 10:51:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.09.2019 10:15, Budyń wrote:
    > a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny? potrzebuję jedna stałą ścianę
    szklaną i na niej ruchome (otwierane 180st) drzwi.

    To całkiem normalna konfiguracja - sam mam taką i nawet nie myślałem o
    niej jak o czymś nietypowym :-P Szyby jak szyby, docięte i przewiercone
    przez szklarza, a zawiasy jak zawiasy - pierwszy lepszy sklep
    https://glass24.pl/zawiasy-do-drzwi-szklanych-c-476_
    170_285.html

    Jak nie będzie tego montował sam, to myślę że każdy szklarz Ci to zrobi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2019-09-11 10:55:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.09.2019 10:51, Mateusz Bogusz wrote:
    > pierwszy lepszy sklep
    > https://glass24.pl/zawiasy-do-drzwi-szklanych-c-476_
    170_285.html

    O pierwszy z brzegu zawias -
    https://glass24.pl/zawias-regulowany-sprezynowy-szkl
    o-szklo-nr-kat-tgah902-p-7305.html

    Ja mam podobny ale na alle o połowę taniej za sztukę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2019-09-11 11:22:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2019 10:15:38 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny?

    U lokalnego szklarza.

  • 6. Data: 2019-09-11 14:35:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    > To całkiem normalna konfiguracja - sam mam taką i nawet nie myślałem o niej jak o
    > czymś nietypowym :-P Szyby jak szyby, docięte i przewiercone przez szklarza, a
    > zawiasy jak zawiasy - pierwszy lepszy sklep

    Świergolicie, Hipolicie. Szyby do kabiny prysznicowej muszą być
    wykonane ze szkła hartowanego. Wstawienie zwykłej szyby okiennej
    tam, to proszenie się o nieszczęścia. Hartowanego szkła na wymiar
    pierwszy lepszy szklarz nie zrobi, można takie szkło zamówić
    w internetach, choćby tu:
    https://www.szklonawymiar.pl/szklo-na-wymiar/szklo-h
    artowane
    Albo użyć szkła akrylowego, czyli pleksi. I po kłopocie.

  • 7. Data: 2019-09-11 16:08:16
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.09.2019 o 14:35, collie pisze:

> [...]
    > https://www.szklonawymiar.pl/szklo-na-wymiar/szklo-h
    artowane
    > Albo użyć szkła akrylowego, czyli pleksi. I po kłopocie.

    ja mam szklane przejrzyste jak okno i na nich naklejoną folię matową.
    tak tylko pisze.

    ToMasz

  • 8. Data: 2019-09-11 16:21:20
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 11 Sep 2019 16:08:16 +0200, ToMasz wrote:
    > ja mam szklane przejrzyste jak okno i na nich naklejoną folię matową.

    Ja tak samo. Tylko bez folii.
    Ale że przejrzyste jak okno nie znaczy, że nie hartowane.

    > tak tylko pisze.

    A chyba że tak, to kłaniam się i nie przeszkadzam. :-)

    Mateusz

  • 9. Data: 2019-09-11 16:36:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-11 o 14:35, collie pisze:

    > Świergolicie, Hipolicie. Szyby do kabiny prysznicowej muszą być
    > wykonane ze szkła hartowanego.

    Prawda

    Wstawienie zwykłej szyby okiennej
    > tam, to proszenie się o nieszczęścia.

    Prawda

    Hartowanego szkła na wymiar
    > pierwszy lepszy szklarz nie zrobi,

    A to nieprawda. Zwykły szklarz po docięciu zwykłej szyby wiezie ją do
    hartowania

    --
    Pete

  • 10. Data: 2019-09-11 16:39:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-11 o 10:15, Budyń pisze:
    > a gdzie sie zamawia nietypowe szyby do kabiny? potrzebuję jedna stałą ścianę
    szklaną i na niej ruchome (otwierane 180st) drzwi. W sumie dwie szyby i zawiasy
    montowane szkło/szkło, a znaleźć jako typowe nie mogę.

    Małżonka zamawiała zdaje się u nich (Bielany Wr.):
    http://www.panszklarz.net.pl

    --
    Pete