  • Data: 2018-11-26 11:08:58
    Temat: Re: tesla w domu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 23 Nov 2018 12:50:12 -0800 (PST), Lisciasty

    > Dachówka solarna kosztuje 22 dolce za stopę kwadrat. Czyli jakieś 880 zeta
    > za m2. Zwykła dachówka kosztuje 50 zeta/m2. 1m2 panelu foto kosztuje
    > z 500 zeta (biorąc dość drogi panel i doliczając mocowanie).
    > Czyli 330 zeta za m2 więcej. Niby tragedii nie ma ale drogo.

    Ale nie wiesz co jest w systemie, może tam faktycznie jeszcze TPW2 wisi?

    > Ta cena jest z dotacją federalną liczona.
    > A kasa jaką zarabiają? Wątpię czy przeciętny Amerykaniec zarabia tyle,
    > żeby lekką ręką wywalić na panele foto 2x więcej niż musi, tylko dlatego
    > żeby mieć dizajnerski dach. Ale ja tam się nie znam na Amerykańcach ;)

    Raczej przeciętny Amerykaniec to sobie takich paneli nie montuje, tak samo
    jak u nas przeciętny Polak też sobie paneli nie robi tylko montuję węglosyf
    albo inny pierdolet.

    --
    Pozdor
    Myjk