  • 11. Data: 2009-11-26 11:09:38
    Temat: Re: vat - właśnie rozliczam :-)
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Tak dokładnie to kable i przewody.

  • 12. Data: 2009-11-26 15:01:38
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Gorzej jest z elektryką tu to generalnie mozna tylko puszki, peszle i co
    > poniektóre lampy oświetleniowe.

    puszki? a na jakie pkwiu?
    można jeszcze rozdzielnię i różne złączki do niej :-)
    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2009-11-26 15:05:57
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 26 Lis, 12:09, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Tak dokładnie to kable i przewody.

    a dokładniej wszelkie YDY, natomiast NIE można domofonowych,
    antenowych, alarmowych, sieciowych itp
    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2009-11-26 19:31:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    a.googlegroups.com...

    >a dokładniej wszelkie YDY, natomiast NIE można domofonowych,
    >antenowych, alarmowych, sieciowych itp

    Oops, chyba odliczelem wszystkie.
    Moze mnie nie rozstrzelaja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-11-26 19:48:08
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    .googlegroups.com...
    > Gorzej jest z elektryką tu to generalnie mozna tylko puszki, peszle i co
    > poniektóre lampy oświetleniowe.

    >puszki? a na jakie pkwiu?

    Masz rację spojrzałem na moje rozliczenie z 2006r i faktycznie nie ma w nim
    puszek. Coś mi się popierdzieliło, dawno już to robiłem.
    Puszki mają pkwiu 31.20.27 a tego nie ma w wykazie ale na szczęście groszowe
    sprawy.

    >można jeszcze rozdzielnię i różne złączki do niej :-)

    Ale zabezpieczenia juz nie.

    Co ciekawe płytę ceramiczną do zabudowy także można odliczyć.
    Mnóstwo innych tworzyw sztucznych odliczałem np. szczotki pod gasiory, kliny
    uszczelniające, tzw wróblówki czyli szczotki pod pierwszy rząd dachówek przy
    rynnach, pianka pod panele, pianka montażowa i chyba rynny też odliczałem.
    Pamiętam że nie chcieli mi uwzględnić skrzynki na licznik gazowy bo według
    wiedzy pracownika (a był na szkoleniu jak wspomniał) nie ma skrzynek innych
    jak tylko metalowe a ja mu przywiozłem zaświadczenie ze sklepu że moj ajest
    z włokna szklanego i wtedy dopiero przeszła.

    Marek

  • 16. Data: 2009-11-26 20:45:46
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Oops, chyba odliczelem wszystkie.
    > Moze mnie nie rozstrzelaja. :-)

    rozstrzelac może i nie, ale dadzą ci dożywocie za próbę wyłudzenia od
    skarbu państwa :-)

    a jak jest z kominem systemowym? każdy element oddzielnie (pustak,
    rura ceramiczna, rewizja, wełna, czapa i co tam jeszcze) jest do
    odliczenia, a ja mam na fakturze całośc, czyli komin IBF classic -
    zestaw startowy i żadnego pkwiu...
    co z tym fantem?

    pozdrawiam
    s_13

  • 17. Data: 2009-11-26 21:58:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    .googlegroups.com...

> [...]
    >rura ceramiczna, rewizja, wełna, czapa i co tam jeszcze) jest do
    >odliczenia, a ja mam na fakturze całośc, czyli komin IBF classic -

    PKWiU nie musi byc na fakturze, sprawdz w zestawieniu, zakwalifikuj i jazda.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-11-26 23:06:18
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    wiadomościnews:4e58d511-3efc-4744-86d8-4cb244c56c4c@
    b2g2000yqi.googlegroups.com...

    > PKWiU nie musi byc na fakturze, sprawdz w zestawieniu, zakwalifikuj i jazda.
    >
    > Pozdro.. TK

    no właśnie tu tkwi problem, jest np. tak"
    pustak kominowy: 26.61.12-10.39 (odlicza się)
    rura szamotowa: 26.40.12-70.90 (odlicza się)
    wełna mineralna: 26.82.16-10.29 (odlicza się)
    drzwiczki rewizyjne: 28.75.27-37.19 (odlicza się)
    czapa kominowa: 26.61.12-10.35 (odlicza się)
    itp
    a ja mam na fakturze dokładnie: "komin systemowy ibf classic 200mm,
    długośc 8m" i nie mam pkwiu :-)
    więc jako co to zakwalifikowac?
    najlepsze w tym jest to, że właśnie dostałem info od kogoś z forum
    muratora, co kupił taki sam komin, że też miał problem, nie było
    pkwiu... i US odrzucił :-)
    napiszę chyba do producenta, bo to jednak parę groszy będzie...
    pozdrawiam
    s_13

  • 19. Data: 2009-11-26 23:22:18
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    no i utknąłem matematycznie (a nie trzeba było na wagary chodzic)
    mam fakturę, gdzie nie ma cen netto dla poszczególnych artykułów,
    jest konkretnie:
    produkt nr1 | szt - 1 | cena brutto - 33,48 | wartośc z VAT - 33,48
    produkt nr2 | szt - 1 | cena brutto - 27,50 | wartośc z VAT - 27,50
    produkt nr3 | szt - 4 | cena brutto - 6,41 | wartośc z VAT - 25,64

    Wartośc bez podatku - 71,00 | wartosc podatku VAT - 15,62 | Razem z
    VAT - 86,62

    ... i żem zgłupiał... :-)
    jak policzyc sam VAT tylko dla produktu 1 i 2 (tylko te
    odliczam)???... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 20. Data: 2009-11-27 09:47:28
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    h.googlegroups.com...
> [...]

    >VAT - 86,62

    >... i żem zgłupiał... :-)
    >jak policzyc sam VAT tylko dla produktu 1 i 2 (tylko te

    33,48 * 1,22 = 27,44netto + 6,04VAT

    Marek