    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 22 Nov 2017 09:44:30 -0800 (PST)
    Subject: Re: wiercenie precyzyjne
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 listopada 2017 17:03:28 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w
    > wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No właśnie liczę na to, że po zrobieniu otworów w
    > sztachecie (6 na każdą) otwory w desce będą
    > idealnie pasować do otworów w przęśle. Przęsła są
    > zrobione z profilu stalowego i są dość równe.
    > Przed wywierceniem otworów zamierzam dokładnie
    > zdjąć pomiar z przęsła i na tej podstawie
    > wyznaczyć w sztachecie miejsca do zrobienia
    > otworów.

    Nie uda się Tobie w kazdej dece 6 otworów nawiercić tak żeby do otworów w profilach
    pasowały idalnie.
    Jedynie jak ja to widzę to przyłapać deski po 2 śruby(1 góra jedna dół) i wtedy
    wiercić od strony profila pozostałe 4 otwory. Jeszcze proście deski przyłapać tak
    prowizorycznie od tyłu wkrętami(takimi do regipsów nawet) i wtedy jak widzisz że
    wizualnie równo są wszystkie dechy na danym przęśle to od strony profila wiercić w
    dechach otwory pod śruby. Tym sposobem dasz radę samodzielnie to zrobić bez pomocy
    drugiej osoby
    Co masz za deski ze 6 śrub na deske?

    Ps
    Robisz to tak dość bardzo od d...y strony, otwory w profilach jakieś widoczne
    nakrętki z drugiej strony itp
    A są dedykowane do właśnie takich zastosowań wkręty które Tobie linkwałem
    Zrobienie tego tymi wkretami to banalna prawa by buł