  • 11. Data: 2009-03-17 21:49:28
    Temat: Re: wrzośce
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

    > Obyś miała rację :) Oczywiście na razie nie wyrzucam i czekam.
    > Maluchy tez mam zdrowe.

    Patrzyłam dzisiaj. Wyraźnie pociągnęło solidnym mrozem z jednej strony.
    Bo z jednej strony gałązki zniszczone, uchowały się te płożące się po
    ziemi. Po zawietrznej uszkodzeń o wiele mniej. I po zawietrznej maluch,
    niziutki, więc go duży osłonił.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 12. Data: 2009-03-17 21:59:41
    Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl>

    Nie przejmuj się! Przynajmniej wiem co przywieźć następnym razem...
    U mnie wymarzły tylko od góry, reszta żyje. Myślę, że jest nadzieja, że
    żyją.. trzeba poczekać. A jak nie, to wiesz, będą nowe! :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał Wolski
    http://wolski.com.pl/teoria.html czyli wszystko o wrzosach

  • 13. Data: 2009-03-18 10:43:03
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Rafal Wolski napisał:
    > Nie przejmuj się! Przynajmniej wiem co przywieźć następnym razem...
    > U mnie wymarzły tylko od góry, reszta żyje. Myślę, że jest nadzieja, że
    > żyją.. trzeba poczekać. A jak nie, to wiesz, będą nowe! :)

    Dzięki, ale i tak szkoda mi tamtych, przywiązałam się - tak długo już
    były. Na pocieszenie okazało się, ze kilka wrzosów ma po zimie czerwone
    liście i ślicznie teraz wyglądają nawet bez kwiatów.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem