  • 1. Data: 2009-04-27 17:51:55
    Temat: wylewka samopoziomująca
    Od: Piotr <k...@g...pl>

    Witam,
    proszę o podpowiedź jaka jest najlepsza wylewka samopoziomująca (jakiej
    firmy). Wylewka potrzebna jest pod parkiet, nie wiem która najszybciej
    traci wilgotność oraz na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze, itp.
    Bardzo proszę o podpowiedź doświadczonych bywalców forum.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-27 22:05:41
    Temat: Re: wylewka samopoziomująca
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Piotr" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > traci wilgotność oraz na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze, itp.
    > Bardzo proszę o podpowiedź doświadczonych bywalców forum.

    Wiesz- na wylewce jest podane, do ilu centymetrów grubości. No i im grubsza
    wylewka- tym droższa. Najdroższe są chyba żywiczne- lekkie i bardzo odporne.
    Problem w tym, że są one naprawdę bardzo drogie. Ja kładę panele, i wielu mi
    zgodnie radziło, aby nie stosować samopoziomującej, ale zwykłą wylewkę. Cena
    dobrej samopoziomującej- to nawet 100 zł za worek (zaczynają się gdzieś od
    20zł). Zwykła wylewkę kupisz za 5- 7 zł za worek. Policz sobie, ile musisz
    kupić worków- to zobaczysz różnicę cen. Różnica taka, że trudniej wylać
    prosto zwykłą wylewkę, ale nawet, jakbyś miałwziąć fachowca- to i tak Cię
    taniej wyniesie niż samopoziomująca.

    Chiron

  • 3. Data: 2009-04-29 14:47:50
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dobry jest np. Deitermann.
    Ale wiele innych tez, np. Ceresit, generalnie z serii profi i cienkowarstwowych.
    JaC

    -----