  • 1. Data: 2015-06-12 12:24:04
    Temat: załadunek zagęszczarki na przyczepę
    Od: albercik <n...@g...pl>

    Witam
    Pytanie łamigłówka

    Jak załadować zagęszczarkę (>250kg) na przyczepę, bez używania innego
    sprzętu ciężkiego?

    Są jakieś triki?

    Czy taka zagęszczarka jest w stanie "wskoczyć" po pochylni i przy okazji
    nie rozwalić samej pochylni jak i przyczepy?

    Mowa o lekkiej przyczepie do samochodu osobowego.

    P.S. ograniczona ilość osób do dyspozycji

  • 2. Data: 2015-06-12 12:36:38
    Temat: Re: załadunek zagęszczarki na przyczepę
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak załadować zagęszczarkę (>250kg) na przyczepę, bez używania innego
    > sprzętu ciężkiego?

    Tez z tym walczylem i zwalczylem. Ladowalem do kombi.
    Przechylałem 1 strone, podkladalem kostki, potem druga strone i znow
    kostki i tak az do wlasciwej wysokosci.
    Im wyzej, tym mniej to stabilne (jak by mialo spasc, to nie próbuj
    lapac, tylko odskocz), ale udalo sie. Jak juz bylo na wlasciwej
    wysokosci, to po prostu wsunalem. Nie bylo mi zal zderzaka, to sie nie
    przejmowalem. Kostki musza sie oczywiscie o zderzak opierac.
    Rozladowanie po pochylni, ale musi byc zablokowana u dolu i solidna.
    Moja nie byla, zlamala sie i zderzak mam jeszcze bardziej up&^@.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-06-12 12:50:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "albercik" napisał w wiadomości grup

    > Czy taka zagęszczarka jest w stanie "wskoczyć" po pochylni i przy okazji
    > nie rozwalić samej pochylni jak i przyczepy?

    Jak masz pochylnię to nie ma problemu wystarczą dwie rolki - np. kije od
    grabi.

    > Mowa o lekkiej przyczepie do samochodu osobowego.
    > P.S. ograniczona ilość osób do dyspozycji

    Dwie deski, lina i kilka krążków i nawet samemu ją wciągniesz.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2015-06-13 13:52:32
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Są jakieś triki?
    Odpiąć przyczepkę, otworzyć tylną burtę (albo zdjąć), wciągnąć maszynkę
    po tak powstałej "pochylni". Zapiąć przyczepkę i gotowe.

    Jacek

  • 5. Data: 2015-06-15 14:17:42
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2015 12:24:04 +0200, albercik napisał(a):
    > Jak załadować zagęszczarkę (>250kg) na przyczepę, bez używania innego
    > sprzętu ciężkiego?
    ZTCW, niektórzy pchają po pochylni pracującą zagęszczarkę.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 6. Data: 2015-06-18 18:32:04
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Grzegorz Tomczyk wrote:
    > ZTCW, niektórzy pchają po pochylni pracującą zagęszczarkę.

    sama jedzie i w zasadzie nie trzeba pchać