  • 1. Data: 2012-04-23 00:09:17
    Temat: zdolny jestem ;) hydrauliczna wpadka...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Tak ku rozweseleniu gawiedzi...

    W piątek wieczorem podłączałem sobie zmywarkę.

    Nabyłem nypel, trójnik, kolanko, rurkę.

    Zakręciłem wodę, podstawiłem wiadro, wykręciłem kranik od zlewozmywaka
    (uprzednio okręciwszy wężyk idący do kranu w zlewozmywaku).

    Póki co wszystko OK.

    Wkręcam w miejsce kranika trójnik z wkręconym nyplem. Teraz kolanko,
    rurka, a do rurki wężyk od zmywarki (OK, zgodnie z idealną sztuką
    powinienem dać jeszcze jeden kranik, ale zapomniałem kupić i już nie
    chce mi się przerabiać ;) )

    Teraz wkręcam na powrót kranik od zlewozmywaka i przykręcam wężyk.

    Niby sucho, ale przy maksymalnym ciśnieniu lekko zaczyna się "pocić"
    połączenie pomiędzy tym nowym trójnikiem i kranikiem od zlewozmywaka.

    Dokręcam - gorzej. Lekki odkręcam - zaczyna coraz lepiej lecieć (stosuję
    "maść" + konopie, więc nie ma tego problemu jak z taśmą teflonową, że
    trzeba dokręcić i broń boże cofać).

    Zakręcam na nowo wodę, odkręcam wężyk i zaczynam wykręcać kranik... coś
    cholera lekko idzie. Kilka obrotów i już wykręcony... co jest, gdzie
    reszta gwintu?! Jest tylko jakieś 5mm!

    [PgDn]

    Wkręciłem kranik w trójnik nie tą stroną z długim gwintem, którą się
    wkręca w źródło wody, ale tym króciutkim gwintem, do którego się
    przykręca wężyk ;)

    Na usprawiedliwienie mam tylko to, że to był piątek i zbliżała się północ ;)

  • 2. Data: 2012-04-23 00:16:51
    Temat: Re: zdolny jestem ;) hydrauliczna wpadka...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej Lawa pisze tak:

    > to był piątek i zbliżała się północ ;)

    tylko prawdziwi tfardziele dotykają wody
    w dni wolne od pracy ;)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-04-23 08:53:45
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-23 00:16, PiteR pisze:

    > tylko prawdziwi tfardziele dotykają wody
    > w dni wolne od pracy ;)

    Bo moze "kopnąć"...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2012-04-23 21:00:40
    Temat: Re: zdolny jestem ;) hydrauliczna wpadka... [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maseł pisze tak:

    > Bo moze "kopnąć"...

    nas z pół obrotu Chuck Norris mieszkający poniżej nas :D
    (no chyba, że to parter)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-05-07 22:51:57
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    lol piekne:)
    o malo dziecka nie obudzilem przez ciebie:)

  • 6. Data: 2012-05-08 07:38:03
    Od: " " <j...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Ave!
    >
    > Tak ku rozweseleniu gawiedzi...
    >
    > W piątek wieczorem podłączałem sobie zmywarkę.
    >
    > Nabyłem nypel, trójnik, kolanko, rurkę.

    A czy nie łatwiej było zastosować taki np. zawór kątowy?
    http://allegro.pl/zawor-katowy-do-podlaczenia-pralki
    -i-zmywarki-i2299981318.html

    Pozdrawiam
    Jan

  • 7. Data: 2012-05-08 08:45:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.05.2012 07:38, j...@g...pl pisze:

    > A czy nie łatwiej było zastosować taki np. zawór kątowy?
    > http://allegro.pl/zawor-katowy-do-podlaczenia-pralki
    -i-zmywarki-i2299981318.html

    Trzeba było doczytać do końca, zamiast spamować reklamami...