  • 11. Data: 2010-04-21 09:35:33
    Temat: Re: zgłoszenie budowy ogrodzenia - dziwne formalności
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:hqmft8$1r$1@inews.gazeta.pl...
    >A nie masz przypadkiem w warunkach zabudowy określonego ogrodzenia?
    >

    > czy to na pewno trzeba zgłaszać jak jest w warunkach zabudowy?

    warunki zabudowy w zadnym przypadku nie sa pozwoleniem na budowę. Roboty
    mozna zacząć na podstrawie PNB lub zgłoszenia.

    b.

  • 12. Data: 2010-04-21 16:30:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    próbowałem dzisiaj zgłosić w starostwie zamiar budowy ogrodzenia od
    strony drogi i nie udało mi się :-)

    A po co robisz zgloszenie.
    Ogradzasz teren budowy a do tego chyba jesteś nawet zobowiazany;))

    Kris

  • 13. Data: 2010-04-21 16:40:14
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > A po co robisz zgloszenie.
    > Ogradzasz teren budowy a do tego chyba jesteś nawet zobowiazany;))

    Właśnie, mi też się wydaje że na budowe ogrodzenia niepotrzeba zgłoszenia.

    MS

  • 14. Data: 2010-04-21 16:47:34
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie, mi też się wydaje że na budowe ogrodzenia niepotrzeba zgłoszenia.

    Nie potrzeba , chyba ze jest od ulicy a wtedy potrzeba.

    b.

  • 15. Data: 2010-04-21 17:43:16
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    wiadomościnews:e5f7c2ff-e34f-429f-b201-ac979f71f890@
> [...]
    > strony drogi i nie udało mi się :-)
    >
    > A po co robisz zgloszenie.
    > Ogradzasz teren budowy a do tego chyba jesteś nawet zobowiazany;))

    "budowy ogrodzenia" a nie "ogrodzenia budowy" :-)
    budowa jest zakończona, grodze teraz posesję
    BTW a czy od lasu (lasy państwowe) też wymagane jest jakieś
    zgłoszenie?

    pozdrawiam
    s_13