  • 1. Data: 2010-04-20 12:17:04
    Temat: sciana na przewodach
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Co zrobic z taka przeszkoda?
    Wszystkie rurki zasilajace grzejniki sa juz poprowadzone, sciany
    dzialowe stoja. Wylewka juz dawno wyschla. Wszystko na swoim miejscu
    jak nalezy. tylko klasc podlogi Naszlo mnie, zeby te sciany
    poprzestawiac.
    Wyburzam sciany, latam wylewke w starym miejsci wycinam wylewke w
    nowym miejscu zeby postawic sciany. Tu moze czekac mnie niespodzianka.
    W miejscu, w ktorym chcialbym postawic nowa sciane moze przebiegac
    przewod zasilajacy grzejnik (raczej innych przewodow nie spodziewam
    sie). Co w tej sytuacji zrobic? Jesli bedzie to nieznaczna odleglosc
    to moze da sie troche odgiac i ok. ale jesli nie. Czy moze taki
    przewod isc pod sciana dzialowa? Jak ewentualnie to zabezpieczyc?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2010-04-20 12:28:43
    Temat: Re: sciana na przewodach
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > to moze da sie troche odgiac i ok. ale jesli nie. Czy moze taki
    > przewod isc pod sciana dzialowa? Jak ewentualnie to zabezpieczyc?

    Moze isc pod dzialówka. Przeciez i teraz zapewne przez dzialowe sciany
    przewody przechodza.
    Tylko niech muruja tesciany tak aby nie obciazaly bezposrednio przewodu-
    czyli niech na nie nie stawiaja cegiel/pustaków itp.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-04-20 12:47:34
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Mam nadzieje, ze tak nie zrobili ale ok zobacze jak wyburze.
    Czyli np. nad takim przewodem trzeba wywiercic otwor w cegla (bedzie
    to prawdopodobnie silka wiec wywiercenie otworu nie powinno stwarzac
    problemu) na ksztalt takiego mostka rzymskiego. Takie U rozszerzone i
    do gory "nogami". Dobrze mysle?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2010-04-20 12:50:32
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Wyburzam sciany, latam wylewke

    Myslisz, ze bedzie poziom?

    Sadze, ze watpie.

  • 5. Data: 2010-04-20 13:01:43
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Myslisz, ze bedzie poziom?
    > Sadze, ze watpie.

    Moment, jaki poziom?
    Wylewke wycinam na szerokosc nowej sciany czyli 12 cm (dla pewnosci
    niech bedzie 15 cm) i na stropie zaczynam murowac.
    Nie bardzo wiem o jaki poziom chodzi. Wylewka jak na razie wyglada na
    rowna, wprawdzie nie mierzylem i sprawdzalem dokladnie. Jak przyjdzie
    do przygotowywania pod podlogi (wtedy tez wszystkie ubytki i
    nadleewki) sprawdze jak bedzie cos nie tak trzeba bedzie uzyc czegos
    samopoziomujacego.
    To tak na szybko cos wymyslam.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 6. Data: 2010-04-20 13:52:10
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 20 Kwi, 15:01, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

> [...]
    > do przygotowywania pod podlogi (wtedy tez wszystkie ubytki i
    > nadleewki) sprawdze jak bedzie cos nie tak trzeba bedzie uzyc czegos

    Nie wiem jaki masz strop ale pod sciany dzialowe zazwyczaj jest
    dodawane dodatkowe zbrojenie, jezeli scianke przesuniesz to zbrojenia
    pod nia nie będzie. Jeżeli male ściany to mały problem ale jezeli duza
    taścianka i jeszcze w dodatku z ciężkiej silki to ja bym to sprawdził
    Pzdr
    QbaB

  • 7. Data: 2010-04-20 13:53:59
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Moment, jaki poziom?

    Jesli masz 2 pokoje oddzielone sciana i usuniesz sciane to niekoniecznie
    super idealny poziom bedzie miedzy pokojami.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2010-04-20 14:05:42
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Jesli masz 2 pokoje oddzielone sciana i usuniesz sciane to niekoniecznie
    > super idealny poziom bedzie miedzy pokojami.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Teraz wiem o co chodzi, rzeczywiscie kiedys mialem dokladnie taki
    problem. Po usunieciu sciany okazalo sie, ze roznica dochodzila nawet
    do kilku centymetrow (horror). w tym przypadku jest inaczej. Tam gdzie
    beda siany usuniete calkowicie poziom jest poniewaz taka sciana stoi
    do polowy pokoju i wlasnie ta polowka bedzie usunieta.
    pozostale nie beda usuwane tylko przesuwane i to nieznacznie 10 do 20
    cm. Raczej nie powinno byc takiego problemu. W zasadzie jak juz
    pisalem cala wylewka wyglada na rowna i na tym samym poziomie ale to
    budowlanka wiadomo jak jest.
    Dzieki za przypomnienie.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 9. Data: 2010-04-20 14:08:16
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

> [...]
    > pod nia nie będzie. Jeżeli male ściany to mały problem ale jezeli duza
    > taścianka i jeszcze w dodatku z ciężkiej silki to ja bym to sprawdził

    Strop solidny nawet bardzo zbrojony po calosci. Scianki niewielki
    grubosci 12cm wiec obciazenie generalnie nie zmieni sie. Tym bardzie
    ze przesuniecia tez nie beda duze. W jednym przypadku wychodzi
    zaledwie grubosc sciany w drugim o 30cm i dosyc krotka bedzie.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 10. Data: 2010-04-20 14:32:57
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
    > Co zrobic z taka przeszkoda?

    Zrób lekka scianke z g-k, która mozna posadowic bezposrednio na wylewce bez
    rozkuwania.