  • Data: 2009-10-28 20:18:46
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy electrolux
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hc8q95$ap0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > szukam zmywarki do domu, wstepnie znalazlem cos takiego jak
    > http://www.electro.pl/produkt-ELECTROLUX_Zmywarka_ES
    L_66010_2B_Karty_do_gry_GRATIS-39478,120.html

    > tj ELECTROLUX ESL 66010
    >
    > Ma ktos takie cuś ? Jakie opinie ?
    >
    > Wymagania: dobrze by bylo gdyby miala suszenie kondensacyjne, musi miec
    > zintegrowany panel i metalowe koszyki + regulacja gornego poziomu kosza.
    > Nie wiem na co jeszcze mam patrzec bo nigdy nie mialem zmywarki ;)

    Pierwsze na co bym zwracał uwagę to poziom hałasu, zużycie wody i rozkład
    koszy z możliwością regulacji + najlepiej dodatkowy kosz na same sztućce
    (super rozwiązanie w porównaniu do pojemnika w koszu dolnym). Reszta typu
    programy, połowa wsadu, suszenie to mało znaczące cechy.