  • 1. Data: 2009-07-02 15:48:22
    Temat: zmywarka - problem i prosba o rade
    Od: rafuls <r...@g...com>

    witam
    mam pewien problem ze zmywarka
    kupilem dwa m-ce temu elektroluxa 66010 i tak jak na poczatku bylem z
    niej niesamowicie zadowolony tak teraz pojawil sie delikatny problem
    jakies kilka myc temu zaczela baaaardzo brudzic - zostawiac plamy na
    garnkach, szklanki sa matowe albo zle umyte lub maja smugi
    zaznaczam ze odpoczatku jak uzywalem to wszystko bylo jak z reklamy -
    tak sie blyszczalo i zadnej skargi nie bylo
    sprawdzilem pokretlo do twardosci wody - jest ok - na dobrym poziomie
    sol - jest ok
    nablyszczacz - jest ok
    uzywam od poczatku tych samych tabletek calgonit - bylo super

    zmniejszalem ilosc nablyszczacza w regulacji
    zmywalem w roznych temperaturach i nadal to samo
    wczoraj byla czyszczona srodkiem do zmywarek i nadal nic
    w srodku po zmywaniu na scianach zmywarki boki sa matowe

    jezeli ma ktos dobra rade
    z gory bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2009-07-02 19:17:24
    Temat: Re: zmywarka - problem i prosba o rade
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Kup proszek Calgonit zamiast tabletek. Może pomoże. A jak nie - serwis

    T.

  • 3. Data: 2009-07-02 19:34:55
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    rafuls pisze:

> [...]
    > wczoraj byla czyszczona srodkiem do zmywarek i nadal nic
    > w srodku po zmywaniu na scianach zmywarki boki sa matowe

    Kup płyn do czyszczenia zmywarek, zobacz czy pomoże, zrób pranie na pusto.

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-07-02 21:31:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    Filtr czys'ci?es'?

  • 5. Data: 2009-07-02 21:35:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    Filtr czyściłeś?

  • 6. Data: 2009-07-02 21:42:49
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Na 99% a nawet na 100% nagmyrales w ustawieniach i zalaczyles sobie funkcje
    X in 1, wiec najzwyczajniej ani sól ani nablyszczacz nie sa w ogóle uzywane.
    Sa bo sa i nastawy nic nie dadza.
    Poczytaj instrukcje, bo ja poczytalem na stronie producenta i tam wszystko
    pisze.

    P.

  • 7. Data: 2009-07-03 06:37:35
    Od: rafuls <r...@g...com>

    On 2 Lip, 23:42, "Pietrek" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Sa bo sa i nastawy nic nie dadza.
    > Poczytaj instrukcje, bo ja poczytalem na stronie producenta i tam wszystko

    pewnie to bedzie to o czym piszesz
    pranie na pusto z plynem do czyszczenia rowniez zrobilem
    zapytalem moja zone czy cos ustawiala to uslyszalem ze moze cos przez
    przypadek jej sie wcisnelo
    sprawdze i sie odezwe
    dziekuje za odpowiedzi i rady
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-07-04 11:53:30
    Od: rafuls <r...@g...com>

    dziekuje bardzo za pomocne rady
    juz wszystko dziala ok

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-07-04 15:34:40
    Od: "Ro" <r...@p...fm>

    z ciekawosci .... co bylo nie tak ?

  • 10. Data: 2009-07-04 21:08:15
    Od: rafuls <r...@g...com>

    faktycznie byl wylaczony elektronicznie dozownik nablyszczacza oraz
    przestawil sie elektroniczny wskaznik twrdosci wody z poz 5 na 1 w
    skali od 1 do10 i tu przy naszej twardej wodzie maszyna zaczela
    traktowac jakby prawie tego kamienia nie bylo - stad szarosc i
    zacieki na wszystkim co bylo w zmywarce oraz na samej zmywarce w
    srodku
    raz jeszcze dzieki za rady
    pozdrawiam