  • 11. Data: 2009-07-04 21:39:47
    Temat: Re: zmywarka - problem i prosba o rade
    Od: "Ro" <r...@p...fm>

    Uzytkownik "rafuls" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:fa233918-9039-452c-bd1a-e2484d9988af@x5g2000yqk
    .googlegroups.com...
    > faktycznie byl wylaczony elektronicznie dozownik nablyszczacza oraz
    > przestawil sie elektroniczny wskaznik twrdosci wody z poz 5 na 1 w
    > skali od 1 do10 i tu przy naszej twardej wodzie maszyna zaczela
    > traktowac jakby prawie tego kamienia nie bylo - stad szarosc i
    > zacieki na wszystkim co bylo w zmywarce oraz na samej zmywarce w
    > srodku
    > raz jeszcze dzieki za rady
    > pozdrawiam

    ciekawe bo mam podobne zjawisko (maszyna Ariston)

    z tym ze sterowanie dozowaniem manualne

    sól na ok 60%
    plyn 1-7 (5)

    niektóre naczynia sa ok, na innych zaciekli straszliwe

    sól chyba Somat (specjalnie nie przywiazuje uwagi bo to chyba chlorek sodu i
    tyle),plyn i tabletki Calgonit

    jakies sugestie ?
    sól na max ustawic ? plyn na max ? ... oba ?

    R.

  • 12. Data: 2009-07-05 05:30:15
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "rafuls" napisal:

    > dziekuje bardzo za pomocne rady
    > juz wszystko dziala ok

    Heh, no i wyszlo tak jak pisalem. W odróznieniu od wszystkich zgadywaczy
    zdarza mi sie naprawiac te maszyny i w takich przypadkach nawet nie jade do
    klienta, bo wszystko da sie zalatwic na telefon. Po prostu nie ma fizycznej
    mozliwosci, zeby nowa maszyna nie myla jak trzeba.

    Teraz jade na urlop ;)

    P.

  • 13. Data: 2009-07-05 09:47:54
    Od: rafuls <r...@g...com>

    w moim przypadku w elektroluxie jest ustawianie twardosci wody
    manualne i elektroniczne
    faktycznie przez przypadek zostaly poprzestawiane ustawienia
    elektroniczne stad bardzo przydal mi sie opis Pieterka
    co do soli to zapewne tak jak piszesz Ro - ja uzywam wszystko
    calgonitu i tabletki - jestem zadowolony
    z tego co wiem im wiecej dasz nablyszczacza to moga wystepowac smugi i
    mleczne zacieki
    jezeli sol ustawisz na max to moze wystapic nie wystarczajace
    rozpuszczenie tabletki przy krotkim programie (ja tak mialem prz
    nastawieniu 7 w skali 1-10 teraz mam 5 i jest ok - i w kranach mam
    dosc twarda wode - jednak nie wiem jak to jest w Aristoniew
    ustawieniach)

    raz jeszcze dziekuje za rady i zycze milego urlopu Pieterek

    pozdrawiam
    R.