  • 1. Data: 2009-07-01 08:11:37
    Temat: Lodówka Side by Side
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Witam

    Ktora polecacie lodowke typu Side by Side warunek konieczny kostkarka do
    lodu (opcja mynek), podłączenie pod bierzącą wodę. Sklaniam sie ku
    Samsungowi jakie jest wasze zdanie. Wazne aby byla w maire cicha

    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-07-01 16:09:30
    Temat: Re: Lodówka Side by Side
    Od: "McBeth" <m...@p...pl>

    > Ktora polecacie lodowke typu Side by Side warunek konieczny kostkarka do
    > lodu (opcja mynek), podłączenie pod bierzącą wodę. Sklaniam sie ku
    > Samsungowi jakie jest wasze zdanie. Wazne aby byla w maire cicha
    Są dość ciekawe lodówki, gdzie góra jest side-by-side a zamrażalnik na dole,
    poniżej na całą szerokość. Rownież z kostkarką.

    Pzdr.
    Adam

  • 3. Data: 2009-07-01 18:54:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 10:11:37 +0200, Cam napisał(a):

    > Ktora polecacie lodowke typu Side by Side warunek konieczny kostkarka do
    > lodu (opcja mynek), podłączenie pod bierzącą wodę. Sklaniam sie ku
    > Samsungowi jakie jest wasze zdanie. Wazne aby byla w maire cicha

    Powinna zawierać jeszcze słownik ortograficzny.

    P.S. Samsung produkuje kilkanaście typów takich lodówek. Którą masz na
    myśli?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2009-07-01 21:15:32
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    wiadomości news:1ni55vpph5b3d$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Powinna zawierać jeszcze słownik ortograficzny.

    Wskaż choć jeden błąd ortograficzny w tym co on napisał.

    JS

  • 5. Data: 2009-07-02 13:23:29
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    A nie lepiej kupić jedno drzwiową lodówę ?? te side-by-side są wielkie
    ale z zewnątrz a w środku jest dużo mniej miejsca niż w takiej co ma
    jedne duuuuże drzwi. Faje takie wielkie lodówy ma siemens z kostkarką i
    do tego z lampą uv.

    Pozdrawiam
    s.

  • 6. Data: 2009-07-02 19:21:24
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Kwestię miejsca z naddatkiem załatwiłby mój Sharp z serii SJ-F - góra nie
    ma ścianki pionowej pośrodku i miejsca jest aż za dużo. Ustawność
    rewelacyjna (bez porównania z typowymi s-b-s). Na dole potężna zamrażarka,
    co prawda bez kostkarki, ale poważne porcje lodu robią się w cyklach co pół
    godziny metodą tradycyjną. Jedyny problem to hałas - nie jest to bezgłośne
    urządzenie

    T.

  • 7. Data: 2009-07-03 09:11:52
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Tomasz Nowicki pisze:
> [...]
    > godziny metodą tradycyjną. Jedyny problem to hałas - nie jest to bezgłośne

    Kurka a mojego Sharpa to nie słychać na początku to sprawdzałem czy on w
    ogóle działa. A próbowałeś z wypoziomowaniem poziom pion ?

  • 8. Data: 2009-07-03 11:05:43
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 11:11:52 +0200, Szymon Łuczak napisał(a):

    > Kurka a mojego Sharpa to nie słychać na początku to sprawdzałem czy on w
    > ogóle działa. A próbowałeś z wypoziomowaniem poziom pion ?

    No, jest wypoziomowany. Jaką masz serię? Bo słyszałem, że wszystkie lodówki
    na butan pracują dość głośno. Mnie to akurat jakoś mocno nie przeszkadza,
    bo nie jest to przeraźliwy dźwięk, a sypiam piętro wyżej, ale nie powiem,
    że nie mogłoby być ciszej :)
    A poza tym ta lodówka sprawdza się rewelacyjnie - generator jonów i
    cyrkulacja powietrza pozwalają np. utrzymać w świeżości warzywa przez ładne
    kilka dni. Normalnie truskawki w lodówce pleśnieją po 2-3 dniach, a tutaj
    mogą bez strat postać i tydzień jak człowiek o nich zapomni :)

    T.

  • 9. Data: 2009-07-04 14:52:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 15:23:29 +0200, Szymon Łuczak napisał(a):

> [...]
    > ale z zewnątrz a w środku jest dużo mniej miejsca niż w takiej co ma
    > jedne duuuuże drzwi. Faje takie wielkie lodówy ma siemens z kostkarką i

    Lepiej nauczyć się cytować.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356