  • 31. Data: 2015-09-21 11:08:06
    Temat: Re: Reduktor ciśnienia wody
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 10:56:52 UTC+2 użytkownik krak napisał:
    > Jeśli przy reduktorze to pokazuje ciśnienie po redukcji i jeszcze uwaga:
    Ma przed i za. Przed pokazywało wtedy 7 za cos koło 3

    > Czy przypadkiem nie jest tak, że reduktor owszem redukuje ale tylko
    > podczas poboru wody a po zamknięciu przepływu po jakim czasie ciśnienie
    > za reduktorem wyrównuje się z wodociągowym a potem przy poborze jest
    > spadek do ustawionego?
    A tego to nie wiem, ale to trochę bez sensu by był taki reduktor

  • 32. Data: 2015-09-21 11:17:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > podczas poboru wody a po zamknięciu przepływu po jakim czasie ciśnienie
    > za reduktorem wyrównuje się z wodociągowym a potem przy poborze jest

    owszem - ale tylko zepsuty :)

    b.

  • 33. Data: 2015-09-21 11:56:31
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-09-21 11:17, Budyń pisze:

    > owszem - ale tylko zepsuty :)
    Albo zanieczyszczony :)

  • 34. Data: 2015-09-21 14:37:59
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    > 3,5 bar jest wystarczajace na dom. Ale zrob sobie odejscie bez reduktora
    > na ogrod, bo przy 3,5 bar szlauch tryska tak sobie :-) Ja mam 8bar
    > na wejsciu z wodociagow ;)
    > pozdr.

    o kurde, mnie wodociag daje 3.5-4 bar a na dom puszczam 1.5

    Ale badziej niz o cisnienie martwie sie o mlot hydrauliczny mojej zonki, zawsze
    zakreca kran (zawor kulowy) w kuchni szybkim "pac!". Nie wiem warto sie tym
    przejmowac, czy moze jakies naczynko przeponowe dac na koncu galezi, tuz pod zlewem
    ;)

    bajci

  • 35. Data: 2015-09-21 14:43:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jest tak ze sprawnym reduktorem ze redukuje tylko w czasie poboru wody. Ustawione
    maksymalne cisnienie trzyma bez wzgledu czy jest pobor czy go nie ma.