  • 1. Data: 2015-09-16 16:33:18
    Temat: (OT) Imigranci - Morozowski z TVN24 zieje nienawiścią
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Właśnie w TV pokazywali obrady sejmu, w czasie których o imigrantach
    rozmawiali z mównicy najważniejsi politycy.

    Teraz Morozowski w studio zieje nienawiścią do Kaczyńskiego za rzekomy
    stek bzdur, który ten powiedział. A Kaczyński mówił to, co większość z
    nas teraz myśli.
    Morozowski jest przerażony wizją oddania władzy przez PO. Odebrałem jego
    słowa jako rozpaczliwy atak na PIS. Naprawdę rozpaczliwy - przy użyciu
    słów, które z ust dziennikarza w ogóle nie powinny padać.

    Dodam, że nigdy nie byłem po stronie PISu.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-09-16 18:44:36
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Dodam, że nigdy nie byłem po stronie PISu.
    >
    > --
    ja tez nie.
    dopuszczam jednak ze glosowanie na nich to jedyne wyjscie.
    ale jeszcze nie wiem na kogo..

  • 3. Data: 2015-09-16 21:38:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >Dodam, że nigdy nie byłem po stronie PISu.

    Ale w końcu dziewictwo straciłeś :-)