  • 1. Data: 2015-09-14 16:05:24
    Temat: Budowanie w "otulienie" Natura 2000
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Mam działkę budowlaną która bezpośrednio przylega do terenu Natura 2000.
    Do tej pory myślałem że ziemia jeść nie potrzebuje wieć niech leży
    a dzieciom może sięprzydać jak kiedyś chciały się budować.

    A tu taki zonk?
    Może być problem, jak chciałbym się budować?
    Przerabiał ktoś taki temat?

    Pani w urzędzie (bardzo miła) ochrony środowiska powiedziała że
    generalnie to problemu nie ma ale jak złoże papiery to wtedy się zobaczy.

    UWAGA DZIAŁKA WG PLANU MIEJSCOWEGO ZAGOSPODAROWANIA JEST PRZEZNACZONA
    POD BUDOWNICTWO.

    Sorry za duże litery ale ludzie czasami maja problem z czytaniem.

  • 2. Data: 2015-09-15 07:02:35
    Temat: Re: Budowanie w "otulienie" Natura 2000
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-14 o 16:05, Bolko pisze:
> [...]
    > POD BUDOWNICTWO.
    >
    > Sorry za duże litery ale ludzie czasami maja problem z czytaniem.

    W planie miejscowym masz w takim razie wszystko napisane (albo powinineś
    mieć) co i jak możesz budować.

  • 3. Data: 2015-09-15 08:28:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Sep 2015 07:02:35 +0200, Baczek

    > W planie miejscowym masz w takim razie wszystko napisane
    > (albo powinineś mieć) co i jak możesz budować.

    Też mieszkam obecnie w otulinie. :P
    Dla przykładu działka musi mieć
    min. 2000m2 aby myśleć o budowie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2015-09-15 08:31:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 września 2015 08:27:14 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 15 Sep 2015 07:02:35 +0200, Baczek

    > Też mieszkam obecnie w otulinie. :P
    > Dla przykładu działka musi mieć
    > min. 2000m2 aby myśleć o budowie.

    Tylko że plan ma 5+ lat a decyzja o Naturze 2000 jest z czerwca 2015