  • 41. Data: 2017-04-27 09:01:30
    Temat: Re: Remont płotu
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 14:15, s...@g...com pisze:
    > Ale zerknąć czy obejrzeć?
    >
    > Bo jak zerkniesz to zobaczysz ze te domki u hamerykancow nie maja plotkow z przodu
    albo maja symboliczne coby pudla powstrzymac.

    > A jak obejrzysz to odkryjesz ze z tyłu domu to oni maja solidne deskowane płoty
    wysokie na pi*oko 2m.

    > Tak więc powoływanie sie na nich jest takie se. :)

    No ale czy tak nie wygląda to wszystko dużo lepiej? Niż wszędzie na
    ulicach jedna wielka parada płotów takich czy owakich? A tak jest
    chociaż zalążek jakiegoś niegrodzonego terenu. Do ogrodu i tak nikt
    nikomu za bardzo nie wchodzi i niech sobie tam płoty mają. Trochę
    prywatności każdy chce mieć - wiadomo.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 42. Data: 2017-04-27 09:07:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 08:55:55 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > No a u nas koleżance z firmowego parkingu zawinęli pomimo kamer i ochrony...

    Kuzyn w Szwajcarii parę lat już pracuje u bambra i opowiadał że tam tez kilka razy
    coś bambrowi z podwórka ukradli.
    Siostra kuzyna z mężem kupę lat pod Sztokholmem firmę remontową prowadzą i też różowo
    nie jest. Narzędzia z budowy potrafią zginąć. I to tambylcy kradną a nie Polacy

  • 43. Data: 2017-04-27 09:31:11
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 09:01:31 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > chociaż zalążek jakiegoś niegrodzonego terenu. Do ogrodu i tak nikt
    > nikomu za bardzo nie wchodzi i niech sobie tam płoty mają. Trochę

    To jest kwestia gustu.
    A o tych sie nie dyskutuje :)

    W irlandii maja murki. Niskie ale grube. Czasem dlatego ze to murki odporowe w
    pagórkowatym terenie ale czasem murki są i na równym. Taki zwyczaj.
    U holendrów płotków nie ma prawie wcale na wsi ale w miastach co ma byc ogrodzone to
    jest. Siatek jest wszedzie pelno.
    U amerykanów tez w miastach ogrodzenia są gdzie komu potrzeba.

    A u nas jest jak u nas. Nie widze powodu aby krytykowac. Taki klimat i mi to nie
    zawadza.

    Jedno mnie tylko denerwuje: Narzekanie ze u nas jest gorzej.
    Nie jest. Pod wieloma wzgledami u nas jest juz lepiej niz gdzie indziej (w tym
    równiez na zachodzie) mimo ze zarabiamy mniej i mniej zasobni jestesmy.
    Denerwuje mnie jak na wykop.pl zbiera sie banda debili udowadniających ze u nas
    reklamy okropne i za duzo a na zachodzie to ni ma. Po wklejeniu paru zrzutów z
    miasteczek zachodnich gdzie też reklamy są dyskusja sie urywa i leca minusy :)
    Podobnie z tymi plotkami. Jak ktos lubi to niech se postawi.
    Jak kogos nie stac to nie ma i musi śmieci z trawnika zbierac albo mu jablka kradną.
    Albo nie ma plotu i nie kradną. Sęk w tym aby kazdy mogl zrobic jak mu pasuje. Bo to
    jego...

    robilem ostatnio badanie gdzie i jak sie zyje. Wzialem pare problemow jakie my tu
    mamy i poczytalem co ludzie o takich problemach piszą.

    I tu sie zdziwilem bo spotkalem sie z opinią na redicie ze jak ktos plotka nie mial
    to mu byle kto przychodzil, jakies przedmioty ginely z podwórka. Mowa byla o USA.
    A jak postawil maly bialy plotek to sie okazalo ze graty przestaly ginac.
    I pod spodem parenascie komentarzy ze doswiadczyli podobnie.
    A dyskusja zaczela sie od HOA (Home Owners Assocation).
    To taka komuna w usiech. Kupujesz dom w "dzielnicy" i musisz sie podporządkować temu
    zrzeszeniu. Oczywiście szefem zrzeszenia jest demokratycznie wybierany przewodniczący
    i jest zarząd (jak u nas w spoldzielni). I okazuje sie ze u nich czasem jest taka
    sama patola jak u nas w spoldzielniach. tylko czasem wieksza.

    Bo jak trawnika nie przytniesz to ci mandat wystawia. A jak mandat nie pomoze to ci
    sami kosiarza wynajma i obciaza kosztami.

    A w przypadku plotkow bylo tak ze HOA se wymyslila ze ma ich nie byc.
    A gostek se zrobil i mial z nimi przekopy. Ale za to mu zabawki dziecka i miotły
    przestały ginąć.

    Taka przydługa moja opinia.
    Trza mieć dystans.

    A tak ogólnie jak patrze to u nas domki ludzi którzy zarabiają znośnie są naprawde na
    poziomie razem z otoczeniem. I mówie to po obejrzeniu sporej czesci europy i hameryki
    przez streetview i troche naocznie.

  • 44. Data: 2017-04-27 10:17:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-26 o 18:52, Budyń pisze:
> [...]
    środowiska od dawna prowadzi akcję oslabiania, ogłupiania i zakopleksiania polaków.
    Cwierć wieku im sie to nieźle udawało, Ministerstwo Demontażu Edukacji Narodowej
    produkowało kolejne pokolenia głupców (
    http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=8845&Itemid=100 ), jeszcze troche a przyszłoby nam płacic renty SS-manom,
    którzy na wojnie zdrowie stracili.

    > no brawo. To sie zgadzamy.
    > Wyluzuj od napinki pis/platforma, to jest głębsze. Nie napisalem ze tylko za PO
    niszczono szkole.
    > Liberalna opcja rządząca od 25lat miala jakąś intencję niszczenia edukacji. Krótki
    epizod koalicji pisu niczego nie przerwał, bo pis był na to za słaby ale jedno z
    wiodących haseł było "giertych do wora - wór do jeziora". A dlaczego? Bo mial kilka
    niezlych pomyslow na edukacje. Złe tez miał, wiem, pamiętam.

    Nie PO ale opcja liberalna.
    Kury też przestały się nieść za opcji liberalnej? Przyczepiłeś/-liście
    się jak rzep i wszystko przez liberałów itepe.

    A upadek zaczął się nie od państwowej edukacji (bo ona stoosunkowo
    niewiele podupadła) ale od prywatnego szkolnictwa wyższego. Ale to wolny
    rynek spowodował a nie rządy liberałów.

    masie tresci miał utwierdzic jacy to jestesmy żli. W innych że głupi, śmierdzący i
    prymitywni.

    > ja nie rozmawiam z toba o statystykach kradziezy rowerów tylko o propagandzie
    wstydu.

    Jaka propaganda wstydu??? Naprawdę Wam tak natłukli do głów o złym
    Michniku i tefałenie i powtarzacie te brednie o obcych agentach.
    Problem, że Ty widzisz szklankę w połowie pustą a ja w połowie pełną.
    Ten artykuł jest optymistyczny - że jednak rower postoi dłużej niż 5 minut.

    > Mniej wiecej takiej jak dzis uprawia z przyczyn politycznych tvn - ileż to wypadków
    spowodował bor (zły pis!), ilez to generałów musialo odejsc (zły antek, i zły pis). A
    zdarzen bor i odejsc generalow jest tyle samo co rok w rok od dawna.

    Dawaj statystyki, bo coś mi się wydaje, że jednak o rząd wielkości się
    mylisz (przynajmniej w ilości jenerałów).
    Co do kraks, to za poprzedniej władzy nikt nie spieprzał z miejsca
    wypadku (przed kontrolą np stany trzeźwości sic!), żeby zdążyć na
    laudację prezesa.
    Anie nie wsadzał na dołek innych uczestników wypadków celem wydobycia
    odpowiednich zeznań.

    > Nie, nie ma juz formalnej okupacji. To wszystko co oni chcą muszą klepnąć nasze
    władze. Gdyby nie zmiana rządu juz bysmy tu mieli imigrantów, kopaczowa w sprawie
    klimatu podpisala co jej podsuneli, a grzesiu schetyna w radio mówi ze w rzymie
    polski rząd ma bezwarunkowo podpisac kwity. Ot taka niewolnicza mentalnosc.

    Przykręcą kurek z pieniędzmi, to i na imigrantów się zgodzą.
    Zresztą już się zaczyna problem z przychodami w budżecie...

    --
    Pete

  • 45. Data: 2017-04-27 12:46:49
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 10:17:10 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > Problem, że Ty widzisz szklankę w połowie pustą a ja w połowie pełną.
    > Ten artykuł jest optymistyczny - że jednak rower postoi dłużej niż 5 minut.

    Feler tylko taki ze art mial na celu udowodnienie tezy ze u nas kradna.
    I jest problem bo koszta były, a roweru nie ukradli więc trzeba było napisac ze nie
    ukradli ale tak aby i tak wyszło ze to wyjatek.

    Mozesz mnie uznac za nawiedzonego ale ta propaganda wstydu niestety jest prawdą.

    Pisze sie artykuły tak abyśmy uważali się za gorszych mimo ze wiele rzeczy mamy
    lepszych niz "zachód" który jest opisywany jako lepszy.

    Okresowo GW pisuje jak to Polska źle wygląda bo reklamy wiszą. A na zachodzie też
    wiszą lub stoją.

    To samo sie pisuje o przestepczosci w Polsce a akurat mamy sie całkiem nieźle.
    I o antysemityźmie i o gwałtach/molestowaniu kobiet.
    A jak dane statystyczne nie pasują do tezy to sie udaje ze w Polsce dane zbieraz sie
    źle. I znowu trzeba obalać kłamstwo i pokazać ze jednak dane zbieramy zgodnie z
    wytycznymi unijnymi.

    W latach 90-tych nawet u nas wypisywano bzdury jakoby nasze produkty rolne były
    skażone. Ktos jebnął artykułem za pare marek a mysmy musieli wydac miliony na badania
    i udowodnienie ze mamy czysciej niż u niemca bo u nas tyle nawozów nie było sypane a
    metali ciężkich poza paroma lokacjami tez u nas nie ma.

    I tak samo z malowanym murzynem z gazwybu co to go zbic nie chcieli ale czuł się
    prześladowany. Tyle że prawdziwy murzyn szedł razem z reszta przemarszu i sie dobrze
    bawił.

    I tak dalej i tym podobnie. Trend jest widoczny nawet dla nienawiedzonych.