  • 1. Data: 2016-03-09 13:03:52
    Temat: Rolety podwójne a'la zebra.
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    Witam,
    natknąłem się ostatnio na rolety "zebra" - składające się z
    naprzemiennych pasków ciemnych i jasnych, które można ustawiać w
    dowolnej konfiguracji. Mam nietypowe okno - widzę, że jest opcja docinki.
    Czy ktoś montował takowe - chciałbym zastosować w biurze od południa -
    pytanie ile to zatrzyma słońca (i czy w ogóle).

    Pozdrawiam,
    yarecky.

  • 2. Data: 2016-03-09 20:53:12
    Temat: Re: Rolety podwójne a'la zebra.
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 09.03.2016 o 13:03, yarecky pisze:
> [...]
    > Czy ktoś montował takowe - chciałbym zastosować w biurze od południa -
    > pytanie ile to zatrzyma słońca (i czy w ogóle).

    Teraz hitem są rolety "zziobro" - bardzo łatwa regulacja.
    W każdej pozycji, 100% tłumienia światła. Idealny produkt dla ciemnego ludu.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2016-03-10 14:55:43
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 09.03.2016 20:53, Kaczin wrote:

    > Teraz hitem są rolety "zziobro" - bardzo łatwa regulacja.
    > W każdej pozycji, 100% tłumienia światła. Idealny produkt dla ciemnego
    > ludu.

    ;-) takie czasy... niedługo trzeba się będzie wyposażyć w ołowiane zasłonki.

    yarecky.

  • 4. Data: 2016-03-11 16:21:46
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-03-09 o 13:03, yarecky pisze:
> [...]
    > Czy ktoś montował takowe - chciałbym zastosować w biurze od południa -
    > pytanie ile to zatrzyma słońca (i czy w ogóle).

    Ja mam takie. Mój fachura nazywał je dzień-noc.
    Wg mnie zaciemniają dobrze, ale ja mam je w pokoju od wschodu.
    Stopień zaciemnienia to przede wszystkim kwestia materiału, tzn
    odbijania światła, absorbcyjności i przepuszczalności ciepła. Dość ważna
    jest też poducha powietrzna, jaka tworzy się między roletą a szybą.
    Najlepsze są zewnętrzne.

  • 5. Data: 2016-03-11 18:30:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 16:21:46 +0100, adam napisał(a):

> [...]
    > odbijania światła, absorbcyjności i przepuszczalności ciepła. Dość ważna
    > jest też poducha powietrzna, jaka tworzy się między roletą a szybą.

    A wystarczą okiennice...