  • 11. Data: 2014-09-21 14:23:02
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Sep 2014 21:23:57 +0200, quent

    > IMO mostki są o niebo mniejsze niż w przypadku nadstawnych

    Było sens tak rzeźbić, skoro i tak nie masz
    zrobionego ciepłego montażu samych okien?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2014-09-21 19:53:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-19 21:42, Marcin Ł wrote:
    > kasety mam identyczne montowane do nadproza i na sciane 20cm styro a na
    > sama kasete 5cm styro wychodzi.
    >
    > BTW na zdjeciach masz zrobione studnie na deszczowke z odprowadzeniami
    > bezposrednio z rynien.
    > rozumiem ze te studnie sa zakopane duzo nizej niz doplywy bo na
    > zdjeciach ciezko to wychwycic.
    > majster straszy zamarzaniem i rozsadzaniem rur w zimie i to jedyny powod
    > dlaczego sie wstrzymuje jeszcze z ta robota.

    Ja kopię dół chłonny tylko dla jednej rynny - tej która odprowadza wodę
    z tarasu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2014-09-21 19:55:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-21 14:23, Myjk wrote:
    > Fri, 19 Sep 2014 21:23:57 +0200, quent

    > Było sens tak rzeźbić, skoro i tak nie masz
    > zrobionego ciepłego montażu samych okien?

    Chciałem rolety koniecznie i jedyny rozsądny sposób montażu jaki
    przychodził mi do głowy to właśnie taki. Koszt przecież identycznie w
    porównaniu do innych sposobów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2014-09-22 10:54:59
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message news:1fkvxplqo3a2b.dlg@myjk.org...
    > Fri, 19 Sep 2014 21:23:57 +0200, quent

    > Było sens tak rzeźbić, skoro i tak nie masz
    > zrobionego ciepłego montażu samych okien?

    Ale to chyba żadna znów wielka rzeźba,
    uformować dodatkowy "schodek" z płyty OSB czy innej
    dechy przy zalewaniu nadproża / wieńca.
    IMHO dobrze zrobił ;).

  • 15. Data: 2014-09-23 10:05:17
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2014 14:23:02 +0200, Myjk napisał(a):

    > Było sens tak rzeźbić, skoro i tak nie masz
    > zrobionego ciepłego montażu samych okien?

    U mnie robiłem jeszcze prościej. Zwykły szalunek, od strony dworu
    wkładaliśmy styro 5 cm. W pozostałą część skrzynki zbrojenie i to
    zalewane. Potem nawet przyklejać nie trzeba. A jak trzeba cofnąć, to
    zamiast 1x 5cm np. 2+3cm - jeden pasek się przyklei,a drugi ładnie
    odejdzie.

    --
    scruffty

  • 16. Data: 2014-10-14 18:48:36
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości

> [...]
    > kretynstwo i powinno byc karane jak pedofilia (gdy ktos to nam wciska a da
    > sie mocowac kasety na zewnatrz). WIEJE w zimie.
    >
    > UWAGA, w znanym mi domu rolety nie sa juz kochane, zaluzje w kasecie to by
    > bylo to - super wyglad, odcinasz tyle slonca ile chcech w lecie. Okna sa 3
    > szybowe i ogromne takze duzo ciepla nie ucieka, w lecie albo zaslonisz
    > wszystko albo ciut, lipa na slonce. Przy wielkich oknach sens
    > antywlamaniowy smieszny, to sie wygnie i wyjdzie bokami, lom to pokna
    > szybko. Alarm, monitoring, ochrona i PZU :)

    Niestety potwierdzam że rolety w kasecie z rewizja od srodka to dziadostwo-
    nie znalem sie na tym i dostalem jakies niemieckie rolety Becker.
    Okna mam z OKF z Mikolowa (Gorny Slask) i tez ich nie polecam...ogolnie
    mowiac nie jestem zadowolony z jakosci wykonania....