  • 11. Data: 2019-10-13 18:29:45
    Temat: Re: Rozmowy przy wycinaniu lasu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.10.2019 o 12:20, Roman Tyczka pisze:
    > Dzięki za ten link, dużo do myślenia.
    Nigdy nie miałem zbyt dobrego mniemania o ministrach rządu "dobrej
    zmiany", ale po wysłuchaniu tego, co mówi Szyszko, to był on wyjątkiem.
    Jacek

  • 12. Data: 2019-10-13 19:51:57
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Ale był najbardziej sekowany przez Wybiurczą

  • 13. Data: 2019-10-14 09:34:32
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-13 o 12:20, Roman Tyczka pisze:

    > Dzięki za ten link, dużo do myślenia.

    Najwięcej o obiektywizmie pani "redaktor". Brakuje tylko dopisku wywiad
    sponsorowany.

  • 14. Data: 2019-10-14 09:47:40
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 14 Oct 2019 09:34:32 +0200, Baczek wrote:

    > Najwięcej o obiektywizmie pani "redaktor". Brakuje tylko dopisku wywiad
    > sponsorowany.

    Nie o Panią redaktor tam chodzi, ona po prostu jest po tej stronie co
    Szyszko i tak wyszło. I o ile można jej zarzucić stronniczość to na pewno
    nie można jej odmówić przygotowania do tematu.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka