  • 11. Data: 2020-08-05 22:06:13
    Temat: Re: Rury c.w.u.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.08.2020 o 23:10, Maciek pisze:
    > Z ciśnieniem jest słabo, bo to wodociąg "działkowy", więc jak wszyscy
    > zaczynają podlewać, to i wody brakuje. No chyba, że jakieś własne ujęcie
    > do tego dorobię, bo w planach w sumie było.
    W lokalu, gdzie mam słabe ciśnienie (1,5 bar) dorobiłem pompę Omnigena
    WZ250 za niecałe 150 zł. Pompa lekko hałasuje (gwiżdże) ale ciśnienie
    podskoczyło do 3,5 bara i woda leci aż miło.
    Jacek

  • 12. Data: 2020-08-06 16:09:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środa, 5.08.2020 o 22:06, Jacek napisał:

    > W lokalu, gdzie mam słabe ciśnienie (1,5 bar) dorobiłem pompę Omnigena
    > WZ250 za niecałe 150 zł. Pompa lekko hałasuje (gwiżdże) ale ciśnienie
    > podskoczyło do 3,5 bara i woda leci aż miło.

    I co, włącza się automagicznie, gdy odkręcasz kran? Bo chyba nie pracuje
    na okrągło? To zwykła pompa ogrodowa.