  • 11. Data: 2021-09-23 12:07:53
    Temat: Re: Rząd sobie szyje gruba poduszkę na dupę.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Sep 2021 18:50:50 +0100, w <sifqdr$dlp$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > Ludzie przez kredyty wyjęli sobie pieniądze z kieszeni na dziesiątki
    > lat. Do tego im bardziej są ludzie zadłużeni tym rząd ma nad nimi
    > większą kontrolę. Kryzys nie grozi bo pracy jest do oporu.

    Tak, Grecy też tak twierdzili.

  • 12. Data: 2021-09-23 15:41:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 września 2021 o 12:10:28 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tak, Grecy też tak twierdzili.
    Kryzys kryzysowi nierówny. Ty Grecja a ja Japonia. Od kilkudziesięciu lat mają
    deflację, dla gospodarki gorsze niż inflacja. Proporcjonalnie do nas jeśli idzie o
    ilość ludzi mają dług ponad trzydzieści razy większy. Patrząc na Grecję to w Japonii
    powinni zajmować się zbieractwem i chodzić bez ubrań. A ichni rząd dopłaca do każdego
    wyeksportowanego towaru i się niczym nie przejmują. Poziom życia mają trochę wyższy
    niż w Polsce czyli bardzo przyzwoity jeśli idzie o poziom zycia na Ziemi. Dług
    Niemców powiększył się przez rok o prawie bilion dolarów i nie pokazujesz ich jako
    kolegów Grecji. Pierwszy kryzys paliwowy wywołał kryzys. Ale demoludy ominął bo umowa
    z ZSRR była taka że płacimy średnią cenę światowa z ostatnich dziesięciu lat. Wielki
    kryzys w USA miał zupełnie inne podłoże. Podziwiam ludzi ubogich umysłowo a chcących
    uchodzić za autorytety. Potrafisz coś więcej o Grecji napisać czy energii i
    wiadomości wystarcza ci na jedno zdanie?

  • 13. Data: 2021-09-23 17:15:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 23.09.2021 14:41, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    powinni zajmować się zbieractwem i chodzić bez ubrań. A ichni rząd dopłaca do każdego
    wyeksportowanego towaru i się niczym nie przejmują.
    Bo im na to mocodawcy z Bazylei pozwalają. Jakby sztucznie nie
    podtrzymywali kursu wymiany jena, to Japończycy dawno by ubrań nie
    mieli. Póki co są poligonem doświadczalnym dla reszty, więc warto ich
    dla testów podtrzymywać przy życiu. Polska w tym kontekście nic nie znaczy

  • 14. Data: 2021-09-29 11:03:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Sep 2021 06:41:41 -0700 (PDT), w
    <e68d684d-d7b1-4998-85ac-b1b96b377a97n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Kryzys kryzysowi nierówny. Ty Grecja a ja Japonia. Od kilkudziesięciu lat mają
    deflację, dla gospodarki gorsze niż inflacja.

    Fajna teoria. Szkoda, że bzdurna.

> [...]
    więcej o Grecji napisać czy energii i wiadomości wystarcza ci na jedno zdanie?

    Zobacz sobie ile wynosi realny polski dług poukrywany przez Matołuszka w
    "funduszach".

  • 15. Data: 2021-09-29 15:18:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 29 września 2021 o 11:06:06 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Zobacz sobie ile wynosi realny polski dług poukrywany przez Matołuszka w
    Tylko debil trzeciej kategorii podważa tezę nie przedstawiając swojego wariantu. A co
    do długu. Niemcy ukrytego mają ponad dwa razy tyle co oficjalnego. A oficjalnego mają
    na człowieka cztery razy więcej niż my. Na berlińczyka przypada w związku z
    zadłużeniem Berlina tyle długu co na Polaka z zadłużenia całej Polski. Nie podoba ci
    się Mateuszek to wypierdalaj do swoich brunatnych idoli. Zapiszesz się w kolejce na
    zostanie kandydatem na kandydata na folksdojcze. Przy okazji tutaj się poprawi bo
    fizycznie jednej gnidy mniej będzie.