  • 1. Data: 2014-05-11 22:30:59
    Temat: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,15920
    917,Telefon_w_srodku_nocy___Ktos_sprzedal_wasz_dom__
    _Tak_.html?piano_t=1

    Okazuje się, że w czasie dłuższej nieobecności możemy stracić dom lub
    mieszkanie.
    Jeśli oszust podrobi dokumenty i sprzeda je kolejnej osobie to taka
    transakcja jest chroniona przez prawo.

  • 2. Data: 2014-05-12 10:12:41
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 11.05.2014 o 22:30 Grzegorz <n...@g...pl> pisze:

    > http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,15920
    917,Telefon_w_srodku_nocy___Ktos_sprzedal_wasz_dom__
    _Tak_.html?piano_t=1
    Zostań prenumeratorem to resztę przeczytasz, mam w d... całą gazetę.
    Jak dajesz linka do takiego g..a to przynajmniej napisz co jest w artykule,
    bo nie każdy ma ochotę wydawać kasę na tą gazetę.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2014-05-12 12:58:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    _Tak_.html?piano_t=1
    Zostań prenumeratorem to resztę przeczytasz, mam w d... całą gazetę.

    firefox uzywa jakies proxy a to pozwala czytac te wszystkie niby płatne
    artykuły.
    znajomy podesłał mi takie o tych płatynych artykułach:
    Gdzies wyczytalem, ze wszystko odbywa sie na podstawie informacji jakie
    dostaje gazeta.pl od przegladarki (referer). Wyszukalem rozszezenie
    (refControl) do kontrolowania informacji zwrotnych wysylanych do witryn
    podczas ich otwierania i wszystkie je zablokowalem. Bingo, po wyczyszczeniu
    cookies wszystko smiga :) a przy okazji ograniczylem dane ktore wysyla
    przegladarka.

    b.

  • 4. Data: 2014-05-12 13:59:20
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 12:58:02 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    >
    > cookies wszystko smiga :) a przy okazji ograniczylem dane ktore wysyla

    Dumny z tego jesteś?
    Głupszej reakcji na wprowadzenie płatnego serwisu nie można chyba wymyślić.
    Jedną odpowiedzią powinno być zaprzestanie korzystania, bo:
    a. skoro autor sobie życzy opłat za czytanie to jego prawo, a korzystanie bez zgody
    to kradzież
    b. jeśli nie będzie czytających to autor będzie się musiał wycofać z opłat bo
    zabraknie mu reklamodawców (prenumerata to znikoma część wpływów).

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2014-05-12 14:23:10
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-05-12 10:12, janusz_k pisze:

> [...]
    > Jak dajesz linka do takiego g..a to przynajmniej napisz co jest w artykule,
    > bo nie każdy ma ochotę wydawać kasę na tą gazetę.

    Wklej tytuł artykułu w google...
    Podpowiedź stąd:
    http://www.spidersweb.pl/2014/02/jak-obejsc-paywalla
    -wyborcza-pl.html

    --
    Qlfon, Lublin

  • 6. Data: 2014-05-12 15:03:02
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.05.2014 o 12:58 Budyń <b...@r...pl> pisze:

> [...]
    > Zostań prenumeratorem to resztę przeczytasz, mam w d... całą gazetę.
    >

    > firefox uzywa jakies proxy a to pozwala czytac te wszystkie niby płatne
    Ale ja nie mam zamiaru okradać autora, tylko chodzi mi o to że jak ktoś
    cytuje płatne serwisy, to niech streści w dwóch słowach o co biega i jaki
    finał aby było nad czym dyskutować.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2014-05-12 15:18:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Dumny z tego jesteś?

    cos sie chłopie tak podniecił? Pisze jak jest. Wyborcza mnie informuje ze
    moge płacic za niektóre artykuły, ja nie wiem za które. Bede wiedzal wtedy
    gdy wprowadzi skuteczny sposób zabezpieczen. No to wtedy bede wiedzial, i
    nie bede czytał. Bo złamanej złotówki ode mnie oczywiscie nie zobaczy, ja to
    czytam wyłacznie dla wiedzy co lewactwo ma obecnie na tapecie.

    b.

  • 8. Data: 2014-05-12 16:21:07
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 15:18:27 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > U�ytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > cos sie ch�opie tak podnieci�? Pisze jak jest. Wyborcza mnie informuje ze
    >
    > moge p�acic za niekt�re artyku�y, ja nie wiem za kt�re. Bede wiedzal wtedy
    >
    > gdy wprowadzi skuteczny spos�b zabezpieczen. No to wtedy bede wiedzial, i
    >
    > nie bede czyta�. Bo z�amanej z�ot�wki ode mnie oczywiscie nie zobaczy, ja
    >
    > czytam wy�acznie dla wiedzy co lewactwo ma obecnie na tapecie.

    Moralność Kalego? Dziękuję za takich "prawicowców".

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2014-05-12 16:22:48
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 15:03:02 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    >
    > Ale ja nie mam zamiaru okradać autora, tylko chodzi mi o to że jak ktoś
    >
    > cytuje płatne serwisy, to niech streści w dwóch słowach o co biega i jaki

    To nei było do Ciebie, tylko do Budynia któremu się wydaje, że jak ukradnie to
    zaszkodzi, a jego działanie jest wprost przeciwne.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2014-05-12 17:11:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 May 2014 07:21:07 -0700 osobnik zwany ZbyszekZ
    napisał:

    ps.com...

    > Moralność Kalego? Dziękuję za takich "prawicowców".

    akurat to specjalnie jest tak zrobione co potwierdziła Gazeta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?