  • 1. Data: 2013-04-17 09:08:42
    Temat: [SPRZEDAM] Działka 20 ar woj.małopolskie
    Od: EDDY <_...@o...eu>

    Witam,

    Mam do sprzedania działkę w woj. małopolskim.
    Jeśli ktoś jest zainteresowany, to poniżej zamieszczam link to ogłoszenia.
    http://otodom.pl/dzialka-20-ar-budowa-na-wz-id183750
    31.html

    (Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli za złe umieszczenie tej
    informacji. Oburzonych z góry przepraszam)

  • 2. Data: 2013-04-17 09:24:26
    Temat: Re: [SPRZEDAM] Działka 20 ar woj.małopolskie
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 09:08:42 UTC+2 użytkownik EDDY napisał:
    > (Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli za złe umieszczenie tej

    owszem , bedziemy mieli

    > informacji. Oburzonych z góry przepraszam)

    a to już czysta bezczelnosc

    b.

  • 3. Data: 2013-04-17 09:38:25
    Od: EDDY <_...@o...eu>

    W dniu 2013-04-17 09:24, Budyń pisze:
    > owszem , bedziemy mieli
    > a to już czysta bezczelnosc

    Dziękuję za szybką reakcję ;)

  • 4. Data: 2013-04-18 21:34:14
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    *EDDY* <_...@o...eu> typed:
> [...]
    31.html

    > (Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli za złe umieszczenie tej
    > informacji. Oburzonych z góry przepraszam)

    Tak, chętnych zapraszam do zapoznania się z opiniami na
    pl.regionalne.krakow, gdzie jest identyczne ogloszenie EDDY.
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!t
    opic/pl.regionalne.krakow/fD1kocqqLNg

  • 5. Data: 2013-04-18 21:58:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-18 21:34, Grzegorz pisze:
    > Tak, chętnych zapraszam do zapoznania się z opiniami na
    > pl.regionalne.krakow, gdzie jest identyczne ogloszenie EDDY.
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!t
    opic/pl.regionalne.krakow/fD1kocqqLNg

    Ale tam piszą, że ta działka leży blisko dzikiego wysypiska śmieci i na
    terenie byłego cmentarza.

  • 6. Data: 2013-04-19 10:12:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2013 21:58, Jawi pisze:

    > Ale tam piszą, że ta działka leży blisko dzikiego wysypiska śmieci i na
    > terenie byłego cmentarza.

    Indiańskiego? ;->

  • 7. Data: 2013-04-19 21:45:16
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 10:12:43 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Indiańskiego? ;->
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Cmentarz to dawno i się nie liczy. Po wojnie były tam mogielniki z odpadami
    radioaktywnymi.

  • 8. Data: 2013-04-19 22:19:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 12:45:16 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Cmentarz to dawno i się nie liczy. Po wojnie były tam mogielniki z odpadami
    radioaktywnymi.

    Oj kogutek, po wojnie - odpady radioaktywne? Chyba po trzeciej :)

    Bardziej bym sie martwil ta chlewnia, ktora jest tuz obok - jak sie wiatr
    odwroci, to smrod powala.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-04-20 00:44:15
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 22:19:35 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Oj kogutek, po wojnie - odpady radioaktywne? Chyba po trzeciej :)
    >

    > Bardziej bym sie martwil ta chlewnia, ktora jest tuz obok - jak sie wiatr

> [...]

    Ale jak wywiozą z chlewni rozkładające się ścierwo to jak to na wsi powietrze świeże
    bo miejscowi okien nie otwierają. No chyba że gnojowicę na pola wylewają.

  • 10. Data: 2013-04-20 00:45:44
    Od: k...@g...com

> [...]
    31.html

    > (Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli za złe umieszczenie tej
    >
    > informacji. Oburzonych z góry przepraszam)

    Czy kopalnię azbestu i fabrykę przerobu azbestu już tam zlikwidowali?