  • 31. Data: 2009-03-24 20:59:12
    Temat: Re: Siatka przed nornicami?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 00:50:42 +0100, kpawlak napisał(a):

    > Wspaniala podpowiedz, pani Ikselko! Teraz tylko musze upolowac cegly z
    > rozbiorki - i do dziela...!

    Mąż mi zwrocił uwagę na ważną rzecz, abym Cię ostrzegła: do wyłożenia ścian
    wewnątrz grządki użyj koniecznie miękkiego styropianu, nie twardego. No to
    ostrzegam - ja nie pamiętałam o tym, a zresztą sie nie znam na styropianie
    i nie zwróciłam na to uwagi, że u nas był dany akurat miękki :-)

  • 32. Data: 2009-03-24 21:29:00
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > Hejka. Dobrym sposobem jest ignorowanie psychopatów.
    > Pozdrawiam utrapieńczo Ja...cki
    > PS Może wzorem maskotki ogłosić konkurs na trola-psychola (kołka)
    grupowego?

    Z tego co widzimy najwięcej pości Ikselka.

    Pozdrawiam czarno na białym

  • 33. Data: 2009-03-24 21:38:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 22:29:00 +0100, ? napisał(a):

    > Z tego co widzimy najwięcej pości Ikselka.

    Patrzysz zbiorowo, trollu?

  • 34. Data: 2009-03-24 21:52:13
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>

    Ikselka pisze:

> [...]
    > ostrzegam - ja nie pamiętałam o tym, a zresztą sie nie znam na styropianie
    > i nie zwróciłam na to uwagi, że u nas był dany akurat miękki :-)

    Merci ba(,)kur! To wazna informacja!

    Uklony

    kpawlak

  • 35. Data: 2009-04-01 21:51:13
    Od: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>

    i...@g...pl pisze:

    > Nawzajem. Życzę powodzenia.

    Poslusznie donosze, ze w sieciach Praktykera, Ciastoramy - nie ma
    szczegolnie dedykowanych myszom i innym nornicom - siatek
    zabezpieczajacych. Sprawdzone osobiscie - ku nauce i pozytkowi innych
    poszukujacych...

    Uklony

    kpawlak