  • 1. Data: 2018-07-07 23:38:23
    Temat: Siejo w piach
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Nieopodal wsi naszej postroili drogę dla rowerów międzywioskową,
    a teraz obok tej drogi przechadza się kilku typków z workami
    i rozrzuca szerokim gestem jakowąś drobnicę. Zakładam, że nie
    mają na celu dokarmianie okolicznego ptactwa, więc chyba sieją coś,
    prawdopodobnie trawę. Sęk w tym, że gleba tam to prawie sam piach,
    w dodatku suchy do szczętu. Czy takie sianie ma sens? Czy po prostu
    mieli w grafiku sianie trawy no to sieją, ale kiełkowania nie mieli
    już w kontrakcie? :P

    L.

  • 2. Data: 2018-07-08 00:05:16
    Temat: Re: Siejo w piach
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > Czy po prostu mieli w grafiku sianie trawy no to sieją, ale
    > kiełkowania nie mieli już w kontrakcie? :P

    "Kochani... należy siać, siać, siać! Trzeba siać, aby urosło. Siać...
    siać, a jak nie będziecie siać, to... to i tak urośnie." -- skądeś
    to pamiętam, może ci myślą podobnie, ale są mniej ufni.

    Jarek

    --
    Siała baba mak,
    nie wiedziała jak.

  • 3. Data: 2018-07-08 00:18:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    > "Kochani... należy siać, siać, siać!..."

    Alleluja i do przodu!

    > skądeś to pamiętam

    Nie masz się czego wstydzić: z Torunia, 89.0 MHz.

  • 4. Data: 2018-07-08 00:29:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.07.2018 23:38, Lisciasty pisze:

    > Czy takie sianie ma sens?

    <<Oto siewca wyszedł siać. A gdy siał, jedne ziarna padły na drogę, nadleciały
    ptaki i wydziobały je. Inne padły na grunt skalisty, gdzie niewiele miały ziemi;
    i wnet powschodziły, bo gleba nie była głęboka. Lecz gdy słońce wzeszło,
    przypaliły się i uschły, bo nie miały korzenia. Inne znowu padły między ciernie,
    a ciernie wybujały i zagłuszyły je. Inne wreszcie padły na ziemię żyzną i plon
    wydały, jedno stokrotny, drugie sześćdziesięciokrotny, a inne trzydziestokrotny.
    Kto ma uszy, niechaj słucha!>> (Mt 13,1-23)

  • 5. Data: 2018-07-08 10:35:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 lipca 2018 23:38:24 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > w dodatku suchy do szczętu. Czy takie sianie ma sens? Czy po prostu
    > mieli w grafiku sianie trawy no to sieją, ale kiełkowania nie mieli

    Trawa to taki chwast że urosnie
    Kiedyś w listopadzie siałem, a wzeszła dopiero na wiosne

  • 6. Data: 2018-07-08 23:59:57
    Od: i...@g...pl

    Może te nasiona liczą na rychły dżdż :-)

  • 7. Data: 2018-07-10 15:58:35
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > "Kochani... należy siać, siać, siać! Trzeba siać, aby urosło. Siać...
    > siać, a jak nie będziecie siać, to... to i tak urośnie."

    Hejka. Siała baba mak nie wiedziała jak a dziad wiedział nie powiedział
    a to było tak:
    Pozdrawiam skrycie Ja...cki