  • 1. Data: 2018-07-07 11:02:56
    Temat: Wyrównanie basenu stelazowego
    Od: l...@g...com

    Witam

    Kupiłem basen. Wybrałem "równy" teren. Wygładziłem dołki, położyłem folie, styrodur,
    płachtę i na to basen stelażowy 475x120cm.
    Niestety po nalaniu wody okazało się że mam pochylony teren. Różnica między poziomami
    wody na przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.
    Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
    Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża? Nie będzie za
    dużych naprężeń ?

    Pozdrawiam

    Łukasz

  • 2. Data: 2018-07-07 12:38:56
    Temat: Re: Wyrównanie basenu stelazowego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Łukasz kupił basen:

> [...]
    > przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.
    > Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m3 na trawnik.

    Trawnikowi dobrze to zrobi. W ogóle 16m3 dla kilkusetmetrowego ogrodu
    to tyle, co większy deszcz. A ten dawno już nie padał.

    > Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża?
    > Nie będzie za dużych naprężeń ?

    To temat na inną grupę.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-07-07 23:32:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > To temat na inną grupę.

    Przecież nie postawił tego basenu w domu, tylko w ogrodzie.

  • 4. Data: 2018-07-08 21:58:39
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    ren. Różnica między poziomami wody na przeciwległych ścianach wynosi 5 cm.

    5 cm to mała różnica, ja bym sobie to podarowal

    > Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
    > Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża?

    Nic to nie da. Nozki nie są od poziomowania. ;-)

    Nie będzie za dużych naprężeń ?

    Nie bedzie bo i tak nie udzwigniesz 16 ton

  • 5. Data: 2018-07-10 06:35:03
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.07.2018 o 11:02, l...@g...com pisze:
> [...]
    > Wodę już nalałem więc szkoda wywalać 16m? na trawnik.
    > Czy wg was mogę basen wyrównać podkładając coś pod nóżki stelaża? Nie będzie za

    Masz 2 wyjścia:
    - wylać wodę i wypoziomować podłoże
    - zostawić tak, jak jest.
    16 ton to nie jest mało.