  • 11. Data: 2020-01-26 17:57:38
    Temat: Re: Sklep stacjonarny z narzędziami Warszawa
    Od: Kris <k...@g...com>

    >tel 22 632 10 sześć jeden

    Tak z ciekawości: po co tak?
    Normalnie cyframi jakbyś napisał to co za problem z tego mogł by być?

  • 12. Data: 2020-01-26 23:19:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zacznij mieć telefon to zrozumiesz.

    -----

  • 13. Data: 2020-01-27 08:20:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 23:19:53 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Zacznij mieć telefon to zrozumiesz.
    Napisz coś więcej
    Bo telefon do tej konkretnej firmy jest czystym tekstem podany w kilkunastu miejscach
    w sieci, mnóstwo firm podaje swoje telefony kontaktowe w sieci, na swoich stronach
    itp i jakoś o problemach z tego tytułu nie słyszałem
    Dlatego zdziwiło mnie ze akurat tu na grupie ktoś tak dziwnie podał nr telefonu.

  • 14. Data: 2020-01-27 14:33:06
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 08:20, Kris pisze:
> [...]
    stronach itp i jakoś o problemach z tego tytułu nie słyszałem
    > Dlatego zdziwiło mnie ze akurat tu na grupie ktoś tak dziwnie podał nr telefonu.

    Kupiłem w Asmecie, na stronie było że nie ma, a w sklepie było.

  • 15. Data: 2020-01-27 15:17:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2020-01-25 o 21:00, adam pisze:
    > Potrzebny zwykły sklep, do którego wejdę i kupię, a tu wyskakują mi albo
    > wielcy dystrybutorzy, albo sklepy internetowe. Sprawa niby banalna, ale
    > widocznie zwykłe sklepy jakoś się nie pozycjonują.
    > A mi potrzebne na już, od ręki:
    > wiertło do metalu długie fi 6,5
    > gwintownik maszynowy M8, nieprzelotowy
    >
    > Asmet i markety nie mają.
    > Może ktoś zna dobrze zaopatrzony sklep i napisze.
    > A gdyby to były rejony zachodnie lub południowe to będę przeszczęśliwy.

    Taka refleksja mnie naszła po tych poszukiwaniach.

    Normalnie kupiłbym w necie i po problemie, ale tutaj była akurat presja
    czasu, robota stoi, czekać nie można. Dawno temu w Warszawie były 3, lub
    4 punkty. Jechało się na Pańską, jak nie było to na Królewską lub
    Grzybowską. Dziś niby wszystko jest, nie ma rzeczy nie do kupienia,
    sklepów jest paredziesiąt, a kupić nie ma gdzie.
    Google jak napisałem wcześniej są w tym temacie ułomne, hasło sklep
    stacjonarny nie działa, dobrze że podają chociaż telefony.Nadzwoniłem
    się solidnie.

    Kolejna ciekawa sprawa - dużo sklepów podaje czas wysyłki kilka dni,
    czyli działają typowo na zamówienie. Ale jeden był taki, który napisał,
    że trzeba czekać 10 - 14 dni, na wszystkie artykuły, nie tylko na te
    nietypowe. Na co komu taki sklep? Czekać dwa tygodnie na jakiś klucz czy
    kombinerki, to bez sensu. Zamawiam czasami coś na RockAuto, gdzie części
    są porozrzucane po całych Stanach, i po tygodniu mam już przesyłkę w
    domu, ocloną i ovatowaną. Z Aliexpress też potrafi przyjść w 14 dni.

  • 16. Data: 2020-01-28 12:04:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    stronach itp i jakoś o problemach z tego tytułu nie słyszałem
    > Dlatego zdziwiło mnie ze akurat tu na grupie ktoś tak dziwnie podał nr telefonu.

    Kilku znajomych podało na grupach telefony wprost. Niektórzy z nich
    mieli niebawem głuche telefony albo z jakąś "katarynką".
    Podałem nie swój telefon, tylko znajomych, nie chcę, aby potencjalnie
    mieli z tego powodu jakieś kłopoty z automatami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2020-01-28 12:39:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2020 12:04:50 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Kilku znajomych podało na grupach telefony wprost. Niektórzy z nich
    > mieli niebawem głuche telefony albo z jakąś "katarynką".

    Tyle tylko że nr telefonyu tej konkretnie firmy jest w necie w kilkunastu pewnie
    miejscach
    Ale ok. Moje pytanie było ze zwykłej ciekawości. Znam firmy co od kilkudziesięciu lat
    mają ten sam nr telefonu stacjonarnego podawany wszędzie gdzie możliwe i problemów ze
    spamem nie sygnalizowali.

  • 18. Data: 2020-01-28 14:34:27
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.01.2020 12:39, Kris wrote:

> [...]
    lat mają ten sam nr telefonu stacjonarnego podawany wszędzie gdzie możliwe i

    I tak spam się uspokoił jak weszło rodo. Już tak nie dzwonią jak kiedyś.

  • 19. Data: 2020-01-29 18:07:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do mnie dzwonią bardziej.

    -----

  • 20. Data: 2020-01-29 18:19:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Do mnie dzwonili bo weszło RODO i dlatego obdzwaniają, żeby wiedzieć czy mogą dalej
    dzwonić.