  • 1. Data: 2020-01-25 18:31:48
    Temat: Oferta na PV - co sądzicie?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Był przedstawiciel, obadał sytuację, przedstawił 3 opcje:

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-01-25/y6fA09SW
    bjnuZpJ0IihVa02uSVJl6JjVhOwhNk9OTMeo4oofwv2wUwlInvuK
    07bh.png

    Cenę jeszcze troszkę można negocjować, ale nie sądzę, że więcej niż 500-700
    pln.
    Wg jego opinii zwróci się po 7-8 latach.

    Co myślicie o tej ofercie?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2020-01-25 20:21:12
    Temat: Re: Oferta na PV - co sądzicie?
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 18:31, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > pln.
    > Wg jego opinii zwróci się po 7-8 latach.

    każda powyżej 5kPLN za kWp, ostatnia nawet powyżej 6kPLN
    szału nie ma, ale ostatnio obserwuję wzrost cen, to wynika pewnie z
    boomu na fotowoltaikę
    dodatkowo instalatorzy korzystają z tego że jest dotacja i odliczenie
    podatkowe, to też podnioslo ceny

  • 3. Data: 2020-01-25 20:31:52
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > pln.
    > Wg jego opinii zwróci się po 7-8 latach.

    Jakie teraz masz zużycie i rocznie płacisz za prąd?

  • 4. Data: 2020-01-25 20:46:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W najtańszej 3,20 za Wata. Po szesciu-siedmiu latach koszt kilowatogodziny z tej
    instalacji będzie na poziomie ceny na kilowatogodzine w miksie taryf I i II. Od tego
    momentu zaczniesz oszczędzać bo cena kilowatogodziny z własnej instalacji będzie
    niższa od ceny kilowatogodziny z sieci. Nie twierdzę że to zła cena za instalację.
    Twierdzę że mowa o zwróceniu się takiej instalacji to robienie w chuja potencjalnego
    klienta. Gdyby na ziemi co sekundę nie rodzi się frajer to handel byłby niemożliwy.

  • 5. Data: 2020-01-25 20:46:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 25 stycznia 2020 18:32:15 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:
    > Co myślicie o tej ofercie?

    Jaki to rejon kraju i jaki rodzaj dachu?
    Trochę zdziera, ale nie przegina ;)

    L.

  • 6. Data: 2020-01-25 21:31:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 25 Jan 2020 11:46:42 -0800 (PST), Lisciasty

    > Trochę zdziera, ale nie przegina ;)

    Nie no, to dopisanie dotacji i odpisu od podatku to genialne zagranie
    marketingowe. Dzięki temu instalacja już nie kosztuje przeraźliwych
    5000/kWp tylko 3500/kWp. No i patrz, GOODWE. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2020-01-25 21:40:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.01.2020 18:31, Roman Tyczka wrote:
    > Co myślicie o tej ofercie?

    https://www.hewalex.pl/fotowoltaika/kalkulator/anali
    za tutaj masz w
    cenie 3,5tys za kW. Śmieszne jest to, że te kalkulator pokazuje że 8kW
    instalacja będzie mi się zwracać 11 lat (razem z "Moim prądem"), a facet
    z copernisuc energy (czy jak to tam) przekonywał że płacąc >5tys za kW,
    będę miał zwrot w 7 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2020-01-25 21:43:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.01.2020 21:31, Myjk wrote:
    > Nie no, to dopisanie dotacji i odpisu od podatku to genialne zagranie
    > marketingowe. Dzięki temu instalacja już nie kosztuje przeraźliwych
    > 5000/kWp tylko 3500/kWp. No i patrz, GOODWE.;)

    Ja dostałem tak samo przedstawioną propozycję od copernicus energy.
    Spytałem czy możemy się tak dogadać że oni sobie wezmą te dotacje, a ja
    po prostu zapłacę tą cenę końcową. Nie dało się tak :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2020-01-25 22:22:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 25 stycznia 2020 21:31:21 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Nie no, to dopisanie dotacji i odpisu od podatku to genialne zagranie
    > marketingowe. Dzięki temu instalacja już nie kosztuje przeraźliwych
    > 5000/kWp tylko 3500/kWp. No i patrz, GOODWE. ;)

    Mówiąc zdziera ale nie przegina miałem na myśli 5 tysi za kWp.
    Ostatnio u rodziców był jakiś sprzedawczyk z kolumbusa czy innego tam,
    za 3,35 kW wyszło chyba 22 tysie. To ci wesołki :]

    L.

  • 10. Data: 2020-01-25 22:56:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Wkurzają mnie takie zagrywki. Ktoś ci mówi ile Ty dostaniesz od innych ale sam
    winduje cenę jak się da.
    tak samo jest jak ktoś mówi ile mam do zapłacenia netto. Zawsze wtedy pytam czy w
    takim razie przyjmie netto. Co go to obchodzi ile dostanę zwrotu i od kogo!
    Wkurza mnie to.
    Kadar