  • 1. Data: 2020-01-25 21:00:47
    Temat: Sklep stacjonarny z narzędziami Warszawa
    Od: adam <a...@a...pl>

    Potrzebny zwykły sklep, do którego wejdę i kupię, a tu wyskakują mi albo
    wielcy dystrybutorzy, albo sklepy internetowe. Sprawa niby banalna, ale
    widocznie zwykłe sklepy jakoś się nie pozycjonują.
    A mi potrzebne na już, od ręki:
    wiertło do metalu długie fi 6,5
    gwintownik maszynowy M8, nieprzelotowy

    Asmet i markety nie mają.
    Może ktoś zna dobrze zaopatrzony sklep i napisze.
    A gdyby to były rejony zachodnie lub południowe to będę przeszczęśliwy.

  • 2. Data: 2020-01-25 21:33:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    A kurier czy inny paczkomat na drugi dzień dostarczone tam gdzie chcesz to czemu nie
    może być?

  • 3. Data: 2020-01-25 21:34:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A gdyby to były rejony zachodnie lub południowe to będę przeszczęśliwy.

    A doczytałem. Kolega ze Stolicy;)

  • 4. Data: 2020-01-25 21:36:45
    Temat: Re: Sklep stacjonarny z narzędziami Warszawa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    adam pisze tak:

    > A mi potrzebne na już, od ręki:
    > wiertło do metalu długie fi 6,5
    > gwintownik maszynowy M8, nieprzelotowy

    a nie nie, teraz to działa inaczej. Od ręki to trzeba zadzwonić
    po fachowca, który ma uprawnienia na gwintownik.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2020-01-25 23:00:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    I to jest przewaga zachodnich rozwiązań. Tu nadal istnieją małe sklepiki i usługi
    typu szewc. My już tak daleko poszliśmy w tym rozwoju, że zwykłych sklepów już nie
    uświadczysz za to same internetowe.
    Ja jak do tej pory jednak wolę pójść, wziąć do reki, zapłacić i mieć.
    Kadar

  • 6. Data: 2020-01-26 09:17:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślisz, że to standardowy produkt z półki?
    Ile by kosztowało zatowarowanie takiego sklepu?
    Niedługie kupowałem w Leroy Merlin, w paru odmianach.

    -----

  • 7. Data: 2020-01-26 09:59:25
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Kadar pisze:
> [...]
    uświadczysz za to same internetowe.
    > Ja jak do tej pory jednak wolę pójść, wziąć do reki, zapłacić i mieć.

    Nieprawda.
    Zależy gdzie mieszkasz, jak w usługowej stolicy, to sklepów pewnie
    niewiele lub wcale, ale jak w przemysłowym pd Polski, to kilka w każdym
    mieście spokojnie znajdziesz.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2020-01-26 10:06:18
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Tak, to zwykłe wiertło w branży narzędziowej. W markecie tego nie
    znajdziesz, bo nastawiają się na najpopularniejsze produkty, więc
    markety pomijam. Zresztą jakość narzędzi w marketach wiele do życzenia
    pozostawia.
    Wiertło Fi6.5 pewnie na 150mm Fanarowskie, z cobaltem... z półki, myślę
    że bez problemu. W szafce u mnie zresztą też.
    Gdyby miało mieć 200mm lub więcej to było by gorzej.
    Bywało natomiast, że takie dziwy jak fi8 czy 8.5 na 300mm też na półce były.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2020-01-26 12:23:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kadar pisze tak:

    > I to jest przewaga zachodnich rozwiązań. Tu nadal istnieją małe
    > sklepiki i usługi typu szewc.

    Sam nie wiem co o tym myśleć jak wychodzę na tzw high street
    z jednej strony rozjechałbym te budy buldożerem jak to miało miejsce w
    Polsce. Z drugiej strony jak ktoś z tego interesu wyżyje to good for
    him. Nie muszą wszędzie być marmurowe wąwozy jak w Polsce. No i w końcu
    nie mój kraj nie moje małpy.

    > My już tak daleko poszliśmy w tym rozwoju, że zwykłych sklepów już
    > nie uświadczysz za to same internetowe.

    Internetowe sklepy mają poważną wadę. Hołota się bogaci i wykupuje
    wszystko błyskawicznie. Ma natychmiastowy przegląd sytuacji. A nie
    kupuję tylko dla siebie jednej rzeczy ale i dla pociotków. Nie kupuje
    kiedy potrzeba tylko kiedy upoluje.

    > Ja jak do tej pory jednak wolę pójść, wziąć do reki, zapłacić i mieć.

    No tak jest fajnie.

    W 2011r zerwałem gwint w silniku. Wstałem raniutko, miałem jeszcze
    drugi samochód, uderzyłem w miasto i w Perle Połnocy (200tys
    mieszkańców) nie kupiłem gwintownika. Jeden gwintownik sprzedał mi
    facio prywatny, nie będący na sprzedaż na sklepie a drugi gwintownik
    wypożyczyłem za 100zł kaucji u tokarzy. Także tak.

    Dziś mongoły nie tylko nie potrzebują sklepow z gwintownikami.
    Tak poszło na przód, że nie potrzebują samochodu posiadać nie mówiąc o
    jego gwintowaniu. Apka i sie wypożycza samochód i pozrzuca gdzie
    wygodnie a robol ma w nocy serwisować i przygotować.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2020-01-26 17:20:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-25 o 21:00, adam pisze:
> [...]
    > Może ktoś zna dobrze zaopatrzony sklep i napisze.
    > A gdyby to były rejony zachodnie lub południowe to będę przeszczęśliwy.

    "TOKAR" s.c.
    ul. Okopowa 29a
    01-059 Warszawa

    tel 22 632 10 sześć jeden