  • 11. Data: 2018-09-11 02:13:36
    Temat: Re: Smarowanie gniazdek
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    > Smaruję w ten sposób, że szpatułkę kosmetyczną nasączam wazeliną i tym
    > smaruję styki w gniazdku.

    Plusy są jak łatwość wkładania i wyjmowania wtyczki. Minusy to raczej
    teorie spiskowe ale jednak:
    1. Czy jak coś w gniazdku będzie słabiej kontaktowało, czy taka wazelina
    nie może się zapalić :) Po paru smarowaniach coś jej się tam zbierze...
    2. Czy w pewnym momencie ten tłuszcz z kurzem czy innym brudem nie
    stworzy powłoki, która będzie miała negatywny wpływ na przewodzenie.

  • 12. Data: 2018-09-11 20:02:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Nie podoba mi sie ze to Ty na to wpadles a nie ja. Pomysl swietny.
    Normalnie balsam na moją duszę :-)
    Jacek