  • 31. Data: 2009-04-02 13:54:22
    Temat: Re: Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 2 Apr 2009, Andrzej S. wrote:

    > Nie wiem jak to sie potoczy dalej, ale mocuje opaskami
    > plastikowymi (za grosze w hipermarketach na setki szt).
    > Same budki zrobilem z resztek rur plastikowych, walających
    > sie po budowie. Denko i daszek z deski.
    >
    > http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#53078637
    67537120306

    > Opaski mam zamiar przecinac (nożyczkami) po kazdym sezonie,
    > budke czyscic i zawieszac w ten sam sposób na nowo.
    > Drzewo nie ucierpi od ucisku.
    >
    > pozdro
    > --
    > A S

    Bardzo dobrze.
    Jednak kot będzie mógł włożyć przez ten otwór łapę i zginając ją dosięgnąć
    dna. Potrzebny jest kawałek prostego korytarza o długości 5 cm. Dlatego
    przednia scianka profesjonalnych budek jest z podwójnej deski. W taki
    korytarz kot włozy łapę ale nie będzie mógł jej zgiąć i nic nie wyciągnie.

    D.P.

  • 32. Data: 2009-04-02 14:33:05
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    d...@d...abc.com.pl pisze:

> [...]
    > cm. Dlatego przednia scianka profesjonalnych budek jest z podwójnej
    > deski. W taki korytarz kot włozy łapę ale nie będzie mógł jej zgiąć i

    Zwracalem na to uwage, ale nie chcialem komplikowac konstrukcji.
    Budka jest wiec gleboka, kocisko nie powinno wyhaczyc ptaszka.
    Z przodu tez nie ma takich galezi, na których by stanal.
    Z góry nie siegnie, bo daszek.

    pozdro
    --
    A S