  • 21. Data: 2009-06-28 21:11:19
    Temat: Re: Spotkanie z architektem - pytania
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > zblizony naklad pracy. wiec znalezienie kogos kto zrobi oba projekty w
    > podobnej cenie nie
    > patrzac na to ile inwestor ma do wydania kasy, jest malo
    > problematyczne :)
    > wracajac do twojego przykladu kiedy w swoim samochodzie chcialem
    > zrobic jeden przeglad i mialem wycene jednego warsztatu, pojechalem
    > do drugiego:) i tu wygladalo mniej wiecej jak ty opisujesz,
    > wlasciciel popatrzyl na mnie, popatrzyl na samochod i powiedzial 260
    > zl :) w pierwszym warsztacie za ten przeglad byla standardowa stawka 160

    no właśnie o tym piszę.

    z drugiej strony jak masz BMW to raczej wolałbyś abuy go naprawiał ktoś kto
    ma jakieś pojęcie o tym co tam siedzi a nie dziadek co skody i tawrie robi
    zwykle.

    podobnie jak projektujesz rezydencję to nie zatrudnisz chyba faceta co
    zwykle klepie adaptacje typowców.

    choć cena w sumie nic o ich fachowości nie mówi.

  • 22. Data: 2009-06-28 21:20:35
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > z drugiej strony jak masz BMW to raczej wolałbyś abuy go naprawiał ktoś
    > kto ma jakieś pojęcie o tym co tam siedzi a nie dziadek co skody i tawrie
    > robi zwykle.

    obojetne jaki mialem samochod zawsze jezdzilem tam gdzie sie znaja :)

    > choć cena w sumie nic o ich fachowości nie mówi.

    no wlasnie o to chodzi :)
    wracajac do przykladu motoryzacyjnego popatrz na ASO a na innych mechanikow
    :)
    czesto w ASO pracuje zbieranina ludzi ktora ma nikle pojecie o mechanice i o
    tym co robia a cenia sie niemalo.
    z drugiej strony czesto masz bardzo duzo warsztatow specjalizujacych sie w
    tego typu naprawach gdzie pracuja fachowcy a ceny maja nizsze.

    poprostu, trzeba szukac fachowcow po tym co potrafia i z polecenia bo cena
    nie ma sie co sugerowac.
    drogi moze spartaczyc, tani moze zrobic dobrze ale moze tez byc na odwrot

    --
    pzdr
    piotrek

  • 23. Data: 2009-06-29 15:03:58
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Sebo z Bogdanca" napisał w wiadomości

    <ciach wszystko>

    Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedzi, a w szczegolnosci HANIE za
    wypracowanie :)