  • 21. Data: 2014-07-25 10:27:35
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 09:22:02 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > twierdzi, �e 5+1 nigdy nie zagra dobrze muzy w stereo - a na codzie� to
    > pewnie plumkaďż˝ bedzie radyjko / muzyczka / jakiďż˝ stream.

    Mam 5+1 i amplituner yamahy - pieknie radyjko stereo rozdziela dzwiek na
    wszystkie 6 glosnikow. Jak dla mnie znacznie lepiej to brzmi niz same
    stereo (przeciez radio i tak nadaje w marnej jakosci - jakby sie jakis
    audiofil tu zaraz oburzyl).

    > Troch� si� obawiam chowania d�ugiego kabla HDMI pod tynk, bo jak si�
    > wtyczka rozpierdzieli to b�d� jaja.

    W ekstremalnym przypadku mozna go polutowac, dowod:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ls5kXYv6xxk

    :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2014-07-25 10:32:02
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-25 10:27, Adam wrote:
> [...]
    > wszystkie 6 glosnikow. Jak dla mnie znacznie lepiej to brzmi niz same
    > stereo (przeciez radio i tak nadaje w marnej jakosci - jakby sie jakis

    Audiofil powiedziałby, że masz drewniane uszy ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2014-07-25 10:35:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 24 Jul 2014 15:07:31 +0200, Franc

    > Chciałbym uniknąć ciągnięcia kabli w ścianach od głośników, dlatego myślę
    > nad jakiś sprzętem łączyć się bezprzewodowo z aplitunerem.

    Jest to do zrobienia, ale to kosztowna zabawa, jeszcze. Ponadto każdy
    głośnik i każde urządzenie będziesz musiał podpiąć do prądu. Na jedno
    wyjdzie w zasadzie. Ja bym jednak zastosował (wręcz będę stosować na etapie
    budowy) przewody w peszlach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2014-07-25 10:36:16
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 10:32:02 +0200, quent napisał(a):

    > Audiofil powiedziałby, że masz drewniane uszy ;-)
    Audiofil zapłaciłbym kilkadziesiąt tysięcy za kabel głośnikowy :-)

    --
    Franc

  • 25. Data: 2014-07-25 10:50:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 10:32:02 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Audiofil powiedzia�by, �e masz drewniane uszy ;-)

    Skonczylem szkole muzyczna wiec raczej nie, a audiofilizm to dla mnie
    zwykly snobizm :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2014-07-25 10:54:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-25 10:50, Adam wrote:

    > Skonczylem szkole muzyczna wiec raczej nie

    Kiedy? ;DDD

    > a audiofilizm to dla mnie
    > zwykly snobizm :-)
    > pozdr.

    W większości tak.
    Ciężko określić granicę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2014-07-25 11:03:10
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 10:35:23 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > głośnik i każde urządzenie będziesz musiał podpiąć do prądu. Na jedno
    > wyjdzie w zasadzie. Ja bym jednak zastosował (wręcz będę stosować na etapie

    To może tak:
    http://pokazywarka.pl/stfpq9/

    Prawy dolny róg to miejsce na kominek - inaczej się nie da, tam jest komin.

    Pierwsze ustawienie jest takie, że TV będzie na prawo od okna, projektor na
    przeciwnej ścianie.

    Za kilka lat jak będziemy robili przekładkę w salonie to:
    - ekraj pójdzie naprzeciwko okien, TV lewy dolny róg, projektor między
    okna.

    Masakro, ile musiałbym kabla ciągnąć żeby to wszystko przewidzieć.
    --
    Franc

  • 28. Data: 2014-07-25 11:04:03
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 10:54:21 +0200, quent napisał(a):

    > Kiedy? ;DDD

    Myślisz, że z wiekiem słuch robi się coraz bardziej drewniany? :DDD

    --
    Franc

  • 29. Data: 2014-07-25 11:06:20
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-25 11:04, Franc wrote:

    > Myślisz, że z wiekiem słuch robi się coraz bardziej drewniany? :DDD

    Oczywiście.
    Choć to akurat był tylko taki żart_na_Adamie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2014-07-25 11:09:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-25 11:03, Franc wrote:
    > Masakro, ile musiałbym kabla ciągnąć żeby to wszystko przewidzieć.

    W suficie zrób głosniki!
    Sam tak chciałem ale mam zasyp z ekofibru i nie mogłem.

    "Manie" ich w suficie pozwoli Ci na poźniejszą dowolną konfigurację bez
    rozstawiania pudeł po kątach, które zawsze jakoś kolidują z meblami.
    Poza tym i przewodów mniej i ściany czystsze, bez gniazd. Same zalety

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info