  • 21. Data: 2020-02-19 21:07:54
    Temat: Re: Śruby
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-19 o 20:56 +0100, Mateusz Bogusz napisał:
    > Tylko że tam -
    > https://www.czesciauto24.pl/renault/twingo-i-c06/233
    26/10250/cewka_zaplonowa
    > - każdy silnik 1.2 dla Twingo I ze wszystkich roczników ma wymienne
    > przewody i cewki oddzielenie.

    Dla każdego istnieją zamienniki z oddzielnymi przewodami. Ale modele
    zintegrowane też są (przynajmniej dla rocznika 2004, a takim Krzysztof
    się właśnie chwalił) i podane numery OEM są różne, więc nie wiem czy
    nie ma tam jakichś innych różnic.

    > Ale hust. Przynajmniej widzimy że stwierdzenie "Twingo ma
    > zintegrowane kable z cewką" jest co najmniej w większości nie
    > prawdziwe.

    Nie wiem, co Renault tam daje fabrycznie. Ty wiesz? Zakładam, że
    starają się optymalizować koszt jednocześnie zapewniając możliwie
    wysoką jakość. A to sugeruje wersję zintegrowaną.

    > Dodatkowo po cenach widać że "I kilka st9wek zamiast kilku
    > duch a sprawna cewką na śmietnik." też się mija z rzeczywistością.

    Niektóre modele ze strony którą podałeś (te zintegrowane właśnie)
    kosztują jednak "kilka" - ściślej dwie - stówek.

    Mateusz

  • 22. Data: 2020-02-19 21:15:33
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >cenach widać że "I kilka >st9wek zamiast kilku duch a >sprawna cewką na
    >śmietnik." też się mija z >rzeczywistości

    Jutro podam dokładnie(a i fotki mam) ale na dzisiaj mi wychodzi że było to NGK 42007.
    Mechanik chciał mi to z autolandu od ręki przywieżc ale 249zl. Ja zamówiłem via net
    za niewiele ponad 150 zł. Druga ciekawostka z tym Twingo to sprawdź czym tam się
    świece wykręca. Normalne klucze do świec których mam kilka nie pasują. Musiałem
    kupić kolejne ustrojstwo za 40 zl

  • 23. Data: 2020-02-19 21:58:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    >każdy silnik 1.2 dla Twingo >I ze wszystkich roczników ma >wymienne
    >przewody i cewki >oddzielenie.

    A mój nie ma. I co teraz?
    Mam z tym żyć czy jakąś inną radę dla mnie masz?
    Ps
    VIN auta chcesz czy dalej będziesz głupa palił?

  • 24. Data: 2020-02-19 22:08:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jutro podam dokładnie(a i >fotki mam) ale na dzisiaj mi >wychodzi że było to NGK
    42007

    NGK 48007
    https://m.intercars.pl/produkty/442319-cewka-zaplono
    wa-ngk-48007

  • 25. Data: 2020-02-21 20:13:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.02.2020 21:58, Kris wrote:
    > A mój nie ma. I co teraz?
    > Mam z tym żyć czy jakąś inną radę dla mnie masz?
    > Ps
    > VIN auta chcesz czy dalej będziesz głupa palił?

    To że trafił Ci się rodzynek, już ustaliliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz