  • 31. Data: 2018-10-26 23:46:59
    Temat: Re: Stary tynk w mieszkaniu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zmienialem ksywki ale w adresie zawsze byl kogutek4,44,444 i jak bedzie trzeba to
    4444 tez bedzie. Zawsze bawili mnie szmaciarze co zeby sie bardziej uwiarygodnic
    powoluja nowe byty.

  • 32. Data: 2018-10-27 00:20:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 22:33, Kris pisze:

    > Co zaś się tyczy teori to się doucz bo racji nie masz.
    > Ale bawi mnie inna sprawa
    > Jak już z 10 lat na tej grupie jestem to pamietam Ciebie jak pod różnymi nickami
    pisywałes
    > Od Plumpiego przez JanKowalskiego+ kilka albo kilkanście przez ten czas innych
    > Sama zmiana nicka to nic dziwnego bo sie kompa czy konto na newsach zmienia to i
    nick można przy okazji. Kogutek tez zmienil ale nie dziwuje i nie wypiera się
    > a Tobie w krucjacie przeciwko niemu oprócz bezsensownego straszenia sądem chciało
    się jeszcze jednego użytkownika stworzyc zeby tylko Kogutowi dopiec
    > A akurat w tych dwóch sprawach gdzie Twoje byty w Kogutka walą Kogutek mądrze
    pisał. Tylko ze zrozumieniem czytac trzeba.

    Jesteś tak samo głupi jak ten staruch. Tak samo jak on przypisujesz mi
    pisanie pod innymi nickami, kiedy tylko wypowiedzi tych osób nie
    zgadzają się z waszymi.

    Poza tym tak samo jak kogutek negujecie wszystko to co ja napiszę i
    przypisujecie mi kłamstwa oraz oszustwa. Łatwo się domyślić, że Zenek i
    Kris to jeden i ten sam debil piszący pod różnymi nickami :)

  • 33. Data: 2018-10-27 01:22:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz zajebales jak lysy jajmi o beton. Ty uzyszkodnik jestes glupszy niz ustawa
    przewiduje.

  • 34. Data: 2018-10-27 09:14:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ty uzyszkodnik jestes glupszy niz ustawa przewiduje.

    Ale nie bardziej od ciebie szmaciarzu.

    Nawet małe dziecko w kilka sekund może sprawdzić, że Czarek i ja to dwie
    różne osoby. Czarek pisze już od wielu lat, głównie na forach na których
    ja w ogóle nie pisuję, ale ty i Kris jesteście zbyt głupi, żeby umieć to
    sprawdzić.

    To, że mi ubliżasz "wali mnie", bo taka szmata jak ty nie jest w stanie
    mnie obrazić, ale zarzucanie mi, że jestem "klamca, oszustem i
    manipulatorem" świadczy o tym, że jesteś wyjątkowym debilem lub
    wyjątkowo zakłamaną i perfidną szmatą. Choć Lisciasty i Myjk
    potwierdzili, że napisałem prawdę to ty szmato nawet nie raczyłeś
    odszczekać swoich pomówień pod moim adresem. A może przypiszesz mi,
    kolejne byty Lisciastego i Myjka, zamiast przeprosić za pomówienia?

  • 35. Data: 2018-10-27 09:16:52
    Od: l...@g...com

    O dociepleniu od wewnątrz i to ścian piwnicznych pisał, z własnego doświadczenia, imć
    Tornad. Nie było to szczelne w kaźdym bądź razie. Zastosował tam jakąś małą
    wentylację przy pomocy wentylatorków. Nie zmienia to jednak faktu, że docieplenia od
    wewnątrz, jeśli to moźliwe, trzeba unikać.

  • 36. Data: 2018-10-27 09:29:10
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 27 Oct 2018 09:14:12 +0200, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > (...) jesteś wyjątkowym debilem lub wyjątkowo zakłamaną i perfidną
    > szmatą. (...) ty szmato nawet nie raczyłeś odszczekać swoich pomówień

    Czuję się jak za szkolnych lat, kiedy kolegom podbierałem kredki.

    Panowie, więcej takich wątków, ja młodnieję!

    Mateusz

  • 37. Data: 2018-10-27 14:29:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.10.2018 23:46, Zenek Kapelinder pisze:

    > Zmienialem ksywki ale w adresie zawsze byl kogutek4,44,444 i jak bedzie trzeba to
    4444 tez bedzie.

    Ależ po co ta numerologia stosowana? Wystarczy zmienić na "kapłon"
    (bez numerka), a wszyscy będą wiedzieć i tak o kogo chodzi.

  • 38. Data: 2018-10-27 14:32:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 27 października 2018 09:29:11 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > Czuję się jak za szkolnych lat, kiedy kolegom podbierałem kredki.
    >
    > Panowie, więcej takich wątków, ja młodnieję!

    Oni już się szarpią od dłuższego czasu, nie wiem czy to powoduje
    młodnienie, ja nie stwierdziłem :]

    L.

  • 39. Data: 2018-10-27 14:35:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 października 2018 12:45:33 UTC+2 użytkownik Agent0700 napisał:
    > Mój pomysł jest taki żeby na ten goły tynk zaciągnąć siatkę z włókna
    > szklanego taką jak na styropian przy docieplaniu i dopiero na tą siatkę
    > z klejem dać gips.

    Nie wiem jaki obszar jest tego dziadowskiego tynku. U mnie w mieszkaniu
    miałem podobny problem, zastanawiałem się co z tym zrobić i pukałem
    w zamyśleniu w owy tynk aż nagle pieprznęło mi pod nogi ze 2m2 pokrycia ściany :>
    Potem już młotkiem uwaliłem to co chciało spaść, reszta okazała się o dziwo
    zdrowa i wisi do dziś.
    Wniosek taki, że zawsze warto popukać :]

    L.

  • 40. Data: 2018-10-27 17:01:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2018 o 20:13, l...@g...com pisze:
    > Stare tynki wapienne mają to do siebie, że w wielu miejscach są głuche. Póki same
    nie odpadają raczej bym z tym nic nie robił. Ale co kto lubi.

    U teściów w mieszkaniu miałem taki tynk. Był głuchy w 3/4 powierzchni i
    oklejony tapetą drewnopodobną. Po zerwaniu tapety spadło wszytko na
    podłogę. Widocznie chłopcy opylili wapno i cement a do tynku został
    piasek, woda i resztki.
    Jacek