  • 1. Data: 2009-03-06 13:20:10
    Temat: Stelaż podtynkowy wc - pytania
    Od: w...@i...pl

    Witam.

    Mam stelaż podtynkowy do wc firmy TECE... i dwa pytania:

    1. Czy będą do niego pasowały przyciski inne niż TECE, np. Geberit?
    2. W tym stelażu miejsce na przycisk jest zabezpieczone takim
    prostokątnym wystającym styropianem... czy jak kładę płytki, to wyciąć
    otwór dokładnie takiej wielkości jak ten styropian, czy trochę
    mniejszy? Czy jak wytnę otwór wielkości styropianu, to potem przycisk
    przykryje cały otwór? Boję się, żebym nie zostawił za dużej dziury...

    Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi ;)
    /\/\\/\/

  • 2. Data: 2009-03-06 13:30:57
    Temat: Re: Stelaż podtynkowy wc - pytania
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    1. nie pasują
    2. układacz płytek będzie wiedział
    3. kup przycisk jak najwcześniej bo kiedys jak chciałem kupić później to do
    mojego modelu już nie było...

  • 3. Data: 2009-03-06 13:31:50
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    w...@i...pl pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam stelaż podtynkowy do wc firmy TECE... i dwa pytania:
    >
    > 1. Czy będą do niego pasowały przyciski inne niż TECE, np. Geberit?

    Zapewne nie.

> [...]
    > mniejszy? Czy jak wytnę otwór wielkości styropianu, to potem przycisk
    > przykryje cały otwór? Boję się, żebym nie zostawił za dużej dziury...

    Przycisk przynajmniej w Gebericie jest wiekszy niz ta dziura i ja
    zakrywa. Otwor w kafelkach powinien byc minej wiecej taki jak ta
    zaslepka, jak bedzie mniejszy to bedzie problem z zalozeniem przycisku.

  • 4. Data: 2009-03-06 14:12:24
    Od: w...@i...pl

    On 6 Mar, 14:30, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > 1. nie pasują

    szkoda, bo upatrzyłem sobie ładnego geberita...

    > 2. układacz płytek będzie wiedział

    ja jestem układaczem ;)

  • 5. Data: 2009-03-10 12:15:14
    Od: "Greg" <g...@i...pl>

    Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > mniejszy? Czy jak wytnę otwór wielkości styropianu, to potem przycisk
    > przykryje cały otwór? Boję się, żebym nie zostawił za dużej dziury...

    1. Nie bedzie pasowało
    2. Dopasuj płytki DOKŁADNIE tak jak jest styropian, oryginalny przycisk TECE
    przykryje ładnie