  • 1. Data: 2009-03-06 15:05:19
    Temat: prama przesuwna
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    W najbkliższych dniach będe robił fundament pod ogrodzenie i brame
    przesuwną.
    Mam w zwiazku z tym pytanie: czy w miejscach gdzie będa wózki od bramy
    powinienem już zabetonować sruby/kotwy czy coś w tym stylu, czy moge wózki
    przykręcic pózniej jakimiś kotwami do fundamentu.
    Czy rozstawy śrub we wózkach są standardowe czy każdy ma inny. Bo jeśli
    standardowe to moge teraz zabetonować po cztery zagwintowane pęty do których
    pózniej przykreciłbym wózki.
    Czy trafiliście w necie na jakąś strone o mocowaniach bram przesuwnych.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-06 15:22:29
    Temat: Re: prama przesuwna
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > których pózniej przykreciłbym wózki.
    > Czy trafiliście w necie na jakąś strone o mocowaniach bram przesuwnych.

    Mnie właśnie robią bramy. Miałem wbetonowane wózki od jednego wykonawcy.
    Zespawał mi takie zestawy śrub ale później chciał mnie związać własnymi
    rozwiązaniami i wziąć 2x tyle co inni wiec zostały 4 śruby a 4 dalsze
    musieli dostawić na kotwach.
    Chyba nie martw sie i wylej tylko przeciwwagę ten betonowy klocek, a
    instalator sam zamontuje kotwy. Oni je wklejają dodatkowo na klej do betonu.
    Rozstawy śrub zależą od rodzaju wózków i ilość śrub 3 -4 lub więcej.
    Wylej beton i się nie martw. Daj rurkę do kabli od zasilania, sterowania
    przewodowego z domu i czujek bariery podczerwieni tak żebyś przeciągnął je
    przez beton i tyle.

    Rozstaw wózków czym większy tym lepszy ale wyjdzie tylko określony
    maksymalny w zależności ile masz miejsca na tył bramy i jakie masz światło.
    czym wiekszy rozstaw to mniejsze opory na rolkach.

  • 3. Data: 2009-03-06 20:49:31
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    i co pewnie chłopaki coś spaprali i dostali paragon :)

    Adi